י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מנצל את החולשה?

לאחר הכנס הגדול; ברקת החל לתקוף את נתניהו ישירות

בסוף השבוע האחרון הצליח איש העסקים ניר ברקת לרכז סביבו חברי ליכוד רבים בכנס מיוחד בו הציג את חזונו, לכל אורך הדרך הבהיר כי אינו מכוון נגד נתניהו, הערב בראיון מיוחד הוא מבהיר כי נתניהו שגה בדרכו

לאחר הכנס הגדול; ברקת החל לתקוף את נתניהו ישירות
ניר ברקת צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לאחר מפגן התמיכה בו בסוף השבוע שעבר המשיך הערב (מוצ"ש) ראש עירית ירושלים בעבר וחבר הכנסת של מפלגת הליכוד בהווה, ניר ברקת, את המירוץ שלו אל ראשות מפלגת השלטון, העושה את צעדיה לכיוון האופוזיציה.

בריאיון ל'חדשות 12' לראשונה החל ברקת לתקוף את נתניהו: "אני חושב שראש הממשלה טעה בשיקול דעתו. אם ראש הממשלה היה אומר אני זז הצידה, ומבקש לייצר פריימריז במטרה להוביל את המחנה הלאומי, ההערכה שלי היא שגם המחנה הלאומי היה מתאחד סביב המועמד הנבחר".

"אם הוא היה מאפשר את זה, מי שהיה מרכיב ממשלה ביום ראשון זה הליכוד יחד עם המחנה הלאומי" חידד ברקת. 

"הודעתי שאני אתמודד אחרי עידן נתניהו ואני גם אנצח. לא שיניתי את דעתי. ברגע שהוא יחליט לפרוש, אני אהיה שמה ואני אנצח", הוסיף ברקת.

בנוגע לטענות שנשמעו בליכוד בעיקר על ידי יריבו העיקרי של ברקת, וזה שקיבל את תפקיד שר האוצר במקומו ישראל כ"ץ, כי מדובר בכנס חתרני השיב ברקת: ""זה אירוע שמתכננים מראש. ודווקא יצא בעיתוי מעניין. אין פה שום דבר חתרני. בדיוק הפוך. אני בא ומציג איך אנחנו נוכל לחזור לשלטון כמה שיותר מהר".

בתגובה לדבריו תקף חבר הליכוד הח"כ והד"ר שלמה קרעי: "צר לי שניר בחר להכפיש את רה"מ בריאיון רגע אחרי הכנס שלו, כשהבטיח לכולנו שזה כנס ליכודי רגיל ולא חתרנות נגד נתניהו. כך לא מתנהג ליכודניק".

עוד הוסיף: "נראה ששיקר לכולנו ולי באופן אישי. התנצלותי בפני מי שהזהיר קודם. דבריו גם בשקר יסודם. רה"מ הציע גם הציע לתת ליריב לוין להוביל והשונאים סירבו".

גם סגן שר הבריאות יואב קיש תקף את דבריו של ברקת: "‏יש אירועים שלא צריך ללכת אליהם גם אם מחלקים שם פילה מניון".

ניר ברקת בנימין נתניהו שלמה קרעי הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד