י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נפילת הליצן"

האיראנים חוגגים: פרסמו תמונה הפוכה של נתניהו

הדחתו של נתניהו מכס ראש הממשלה מעוררת הדים רבים ברחבי העולם | לצד הודעות הברכה הדיפלומטיות ממנהיגי העולם, באיראן יוצאים מגדרם בצהלות שמחה על נפילתו של "מוביל הסנקציות" | כך נראה עמוד השער בעיתון איראני הבוקר 

האיראנים חוגגים: פרסמו תמונה הפוכה של נתניהו
אזרחים באיראן צילום: unsplash

אתמול במהלך נאומו הראשון כיו"ר האופוזיציה אמר בנימין נתניהו, כי באיראן חוגגים את ניצחון נפתלי בנט, ואכן הבוקר אחד העיתונים באיראן הוכיח כי זה נכון.

באחד העיתונים המרכזיים באיראן, לרגל הדחתו של נתניהו מכס השלטון, פירסמו תמונה הפוכה של נתניהו עם הכותרת "נפילת הליצן".

במהלך נאומו אתמול בכנסת לפני ההשבעה של ממשלת בנט - שמאל, אמר נתניהו במליאה. "אתם תחוקקו חוקים פשיסטיים נגד מועמדותי. חוקים נוסח צפון קוריאה. בעוד שאני נלחם באיראן אתם מביאים חוקים מאיראן", עוד אמר נתניהו על איראן, "בנט לא יוכל לעמוד בפני האיראנים, שמעתי את מה שאמר בנט בנושא, ואני חייב להגיד שאני מודאג שבעתיים, כי בנט תמיד עושה הפוך ממה שאומר ומבטיח. הוא לא ישב עם איראן כמו שלא ישב עם לפיד, עבאס ועבודה ומרצ".

עמוד השער של העיתון האיראני

עוד הוסיף  נתניהו על איראן: "גם באיראן מבינים את זה ואין פלא שחוגגים שם היום. הם יודעים שאלמלא המאמצים שהובלנו היה לאיראן ארסנל של פצצות כדי להשמיד אותנו, באיראן חוגגים כי מבינים שמהיום תהיה בישראל ממשלה חלשה ורופסת שתתיישר הלכה למעשה עם תכתיבי הקהילה הבינ"ל. אז יש לי מסר לצוהלים בטהרן, לאופוזיציה בישראל, יהיה קול ברור וחזק".

ואכן כאמור, הבוקר האיראנים חגגו, עם תמונה הפוכה של נתניהו בכותרת הראשית של אחד העיתונים, עם הכיתוב מעל "נפילת הליצן".

דר' רז צימיט מומחה לאיראן כותב הבוקר. "באיראן שמחים מאוד על לכתו של נתניהו הנתפס במידה רבה כמוביל מדיניות הסנקציות והסיכול מול איראן (גרעין וסוריה). עם זאת, הם מבינים היטב שבנושא האיראני אין הבדלים משמעותיים במערכת הפוליטית בישראל ומעריכים שלא צפוי שינוי של ממש במדיניות ישראל, בטח לא תחת בנט".

איראן עיתון ביבי נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד