י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אסון בבקעה

"מחזה קשה": צעיר חרדי נהרג בהתנגשות עם משאית בכביש 90

כוחות ההצלה הוזעקו לכביש 90, בעקבות תאונה דרכים קטלנית שאירעה סמוך מצפון ליריחו | בתאונה נהרג חרדי כבן 22 ונהג משאית נפצע קל | לוחמי האש נאלצו לחלץ את הנהג בעקבות מצב הרכב | מפקד הכבאות: "נגלה לעינינו מחזה קשה. הרכב הפרטי היה 'קרוע' מעצמת המכה"

"מחזה קשה": צעיר חרדי נהרג בהתנגשות עם משאית בכביש 90
זירת התאונה צילום: הצלה ללא גבולות

נהג חרדי בן 22 נהרג הערב (שני) בתאונת דרכים חזיתית שהתרחשה בכביש 90 סמוך לעוג'א אתחתא מצפון ליריחו. כוחות הכיבוי וההצלה שהגיעו לזירה, דיווחו כי הרכב התנגש במשאית בעוצמה מה שגרם להתרסקותו. נהג המשאית נפצע קל.

לוחמי האש מתחנה אזורית שומרון פעלו לחלץ את הנהג בעקבות מצב הרכב שהתרסק לחלוטין. מכבאות והצלה נמסר כי "עקב אופי התאונה מדובר בחילוץ קשה ומורכב". בוחני תנועה של המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה.


צילום: כב"ה יוש

התאונה אירעה סמוך לשעה בשעה 18:30. ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של קובעים את מותו של נהג הרכב ומעניקים טיפול רפואי לנהג המשאית במצב קל". פראמדיק מד"א, רומן בלמן וחובש רפואת חירום במד"א דניאל מוסאי סיפרו כי הבחינו בזירה קשה, כשבתוך הרכב נמצא הנהג ההרוג.

"ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי ומשאית. הרכב היה מעוך לחלוטין ובתוכו נלכד גבר בשנות ה-30, ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום. נהג המשאית טופל במקום ופונה לבית החולים העמק כשמצבו קל", סיפרו החובשים.

רשף יוסי דהרי מפקד המשמרת בתחנת הכבאות שומרון אמר לאחר התאונה: "כשהגענו למקום האירוע נגלה לעינינו מחזה קשה של תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית כאשר הרכב הפרטי "קרוע" מעצמת המכה ונהג הרכב נמצא במקומו במצב של 'איבוד צלם אנוש'".

"כוחות הרפואה קבעו מוות על נהג הרכב. לאחר מכן החלנו בפעולות חילוץ קשות ומורכבות באמצעות כלים הידראוליים על מנת לפעול לחילוצו של ההרוג בזהירות המרבית וברגישות לכבוד המת", הוסיף דהרי.

תאונת דרכים כביש הבקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד