י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הכניס להם גול

הבקבוק הוזז - ומניית קוקה קולה צנחה בסכום אסטרונומי

'כוכב' הכדורגל מהמפורסמים בעולם, רונאלדו, הגיע למסיבת עיתונאים וכשראה כי על השולחן מונחים בקבוקי 'קוקה קולה' הזיז אותם השחקן והניף בקבוק מים תוך שהוא מכריז 'שתו מים' | המנייה קורסת

הבקבוק הוזז - ומניית קוקה קולה צנחה בסכום אסטרונומי
רונאלדו בחדר כושר צילום: מתוך אינסטגרם של רונאלדו

בחוסר משמעות אמתית לחיים, עיני מיליונים רבים בכל רחבי העולם שקועים בימים אלו במסכים ועוקבים אחרי אירועי הספורט השונים המגיעים לשיא בתקופה זו. מטבע הדברים, זה המקום בו היצרניות הגדולות משקיעות הון עתק על מנת לקדם את מוצריהן.

אתמול (שלישי) הגיע 'כוכב' הכדורגל מהמפורסמים בעולם, רונאלדו למסיבת עיתונאים מיוחדת לפני משחק חשוב במסגרת סדרת אירועי הספורט ומשראה כי על השולחן מונחים בקבוקים של מותג המשקאות 'קוקה קולה' הזיז אותם השחקן ולקח בידיו בקבוק מים והבהיר למיליונים שצפו בו, כי מים זה הדבר הנכון לצריכה.

מרגע ההזזה של בקבוקי ה'קוקה קולה' החלה המנייה לצנוח, ועל פי דיווחים שונים, רק ביממה האחרונה צנחה בכ-4 מיליארד דולר, והמגמה נמשכת, כשנכון לעכשיו הצניחה במנייה עמדה על 1.6%.

זו לא הפעם הראשונה בה ה'כוכב' מקדם אורח חיים בריא, הוא מרבה בראיונותיו לספר כי הוא אינו שבע רצון כשהוא רואה את ילדו אוכל ושותה מוצרים שאינם בריאים.

החברה מצדה ניסתה להתגונן ולהסביר כי הם מאפשרים לכל אחד לבחור בין בקבוק מים לבין בקבוק זירו או קולה רגילה, כשלכל אחד יש את הצרכים שלו, אך את הנזק הכביר שנגרם להם, יהיה להם קשה לתקן.

רונאלדו קוקה קולה מים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד