כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
יורים מהנגמ"ש החוצה

אחדות בליכוד: הח"כ שירד מגדולתו נבחר פה אחד

סיעת הליכוד הצביעה פה אחד על מינויו של חבר הכנסת יריב לוין לתפקיד יו״ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה | בדיון הבהירו הח"כים כי הם מתנגדים לחוק האזרחות של קואליציית השמאל

אחדות בליכוד: הח"כ שירד מגדולתו נבחר פה אחד
יריב לוין עם נתניהו צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

לאחר שנות שלטון ארוכות, התכנסו היום (חמישי) חברי סיעת הליכוד בראשות ראש המפלגה ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לבחור את תפקיד יושב ראש הסיעה בכנסת, שיישא גם בתפקיד מרכז האופוזיציה.

את הישיבה ניהל בתחילה, מיקי זוהר, יו"ר הסיעה ויו"ר הקואליציה בכנסת היוצאת, כאשר לצידו ישב בנימין נתניהו. הסיעה הצביעה פה אחד על מינויו של חבר הכנסת יריב לוין לתפקיד יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה.

משנבחר היו"ר החדש ומרכז האופוזיציה, קם מיקי זוהר ממקומו לצד נתניהו, ובמקומו התיישב לוין. רשות הדיבור עברה ליושב ראש החדש לוין, שהתייחס בדבריו לחלוקת התפקידים עם שאר מפלגות האופוזיציה: "נעבוד על חלוקת התפקידים בשיתוף פעולה עם השותפים שלנו לאופוזיציה" אמר לוין.

בהמשך הדיון ביקש נתניהו לשמוע את דעתם של חברי הסיעה בנוגע לחוק איחוד משפחות וההצבעה הצפויה בשבוע הקרוב. על פי הדיווחים חברי הליכוד השמיעו קול אחיד, כי יש להתנגד לחוק למרות המורכבות, ולהפיל את ממשלת השמאל של בנט.

בתוך כך במקביל לישיבת הסיעה של הליכוד, והדיווחים על הנושא החם הנדון בו, פרסם שר הביטחון בני גנץ קריאה מיוחדת לשותפו לשעבר בתפקיד ראשות הממשלה, בנימין נתניהו ובה נאמר: "יש לשים את הביטחון מעל לכל שיקול פוליטי. מדובר בחוק הכרחי לשמירה על ביטחון המדינה ואופיה היהודי והדמוקרטי, וכי יש לשים את השיקול הביטחוני מעל לכל שיקול פוליטי".

גנץ ציין כי "גם ברגעים קשים פוליטית שמנו את ישראל לפני הכל. מצפה גם מהקואליציה לפעול באחריות להעברת הצעת החוק".

יריב לוין מיקי זוהר אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד