ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
זה יגמר בדם

הסתה קשה ברשת: פלסטיני מאיים לרצוח יהודים | צפו

בתיעוד נוראי שמתפרסם ברשת הטיקטוק נראה צעיר פלסטיני מעביר סכין תחת גרונו ומאיים לשחוט יהודים. לצד התיעוד שלו הוא פרסם חלון בו נראים יהודים צועדים עם דגל בשער שכם | צפו

הסתה קשה ברשת: פלסטיני מאיים לרצוח יהודים | צפו
הצעיר הפלסטיני שמאיים לרצוח יהודים צילום: צילום מסך

בתיעוד שהתפרסם ברשת הטיקטוק נראה פלסטיני מעביר סכין מתחת לגרונו ומאיים לרצוח יהודים, הצעיר הפלסטיני צירף תיעוד של יהודים צועדים עם דגלי ישראל בשער שכם.

תופעת ההסתה נגד יהודים ברשתות החברתיות הפלסטיניות צוברת תאוצה ללא הפסקה, מלבד התיעוד הנוכחי שפרסם ידידיה אפשטיין ברשתות החברתיות, באחד הפוסטים היללו פעיל בכיר בתנזים של פת"ח שחוסל בידי צה"ל ושב"כ לפני למעלה מעשור.

במערכת הביטחון ייחסו לו אז הוצאת מחבלים מתאבדים לפיגועים, מעורבות בפיגועי ירי וקשר עם חיזבאללה. אחת הגולשות כתבה, "אם בפלסטין היו 10 כמוך המצב היה שונה לחלוטין, אם כל אם הייתה מביאה חלק ממך היינו מתפללים עוד הבוקר באל-אקצא, אתה הוא המצפן, השהיד הגיבור אחמד סנאקרה".

גם בכיר חמאס בעזה, איסמאעיל רדוואן איים בפגיעה ביהודים, ביום שלישי הוא אמר כי "כל האופציות פתוחות כדי לכתוש את הציונים ולהגן על אל-אקצא". בראיון לערוץ אל-מיאדין במהלך המפגן שהתקיים בעזה לתמיכה בערביי מזרח ירושלים, אמר רדוואן כי "פגיעה באל-אקצא היא חצייה של כל הקווים האדומים. לא יהיו לנו קווים אדומים אם אל-אקצא ייפגע".

איום ברצח פלסטיני שער שכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד