ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
המשטרה חוקרת

אחרי הירי: מטען חבלה התפוצץ בבית הכתב

מטען חבלה הושלך הלילה לעבר ביתו של חסן שעלאן כתב Ynet | לפי הדיווח באתר החדשות, הכתב ומשפחתו לא נכחו בבית אליו הם עתידים לעבור רק בחודש הבא | הנזק הרב שנגרם לו יגרום לבני המשפחה להישאר בביתם הישן

אחרי הירי: מטען חבלה התפוצץ בבית הכתב
רעול פנים, אילוסטרציה צילום: מצלמות אבטחה

מי מנסה להלך אימים על הכתב לענייני ערבים של אתר ynet? אחרי שעשרות כדורים נורו לעבר ביתו וכמעט פגעו בילדיו, הלילה (בין חמישי לשישי) התפוצץ מטען חבלה בבית שאליו היה אמור לעבור העיתונאי חסן שעלאן. מכיוון שהבית היה בבניה לקראת המעבר אליו, איש לא נפגע, אך נזק רב נגרם. המשטרה פתחה בחקירה, שם בודקים האם יש קשר בין המקרים.

שעלאן היה אמור לעבור לדירה חדשה בבאקה אל גרבייה בעוד כחודש, אך הנזק הרב שנגרם לו יגרום לבני המשפחה להישאר בביתם הישן. לפי הדיווח באתר ynet, שני רוכבי אופנוע, כך לפי החשד, הניחו את המטען ונמלטו. אחד מהרוכבים ירד מהאופנוע, קפץ מעל הגדר שמקיפה את הבית והשליך את המטען שהתפוצץ לאחר מכן.

כזכור, לפני כשבועיים, באישון לילה, בוצע ירי כבד לעבר רכבו וביתו של הכתב בעיר טייבה. המשטרה פתחה במצוד אחר החשודים. היורים, הגיעו למקום כשהם רעולי פנים וביצעו ירי של עשרות כדורים לעבר הבית והרכב. נזק כבד נגרם.

חלק מהקליעים חדרו לחדר בו ישנו ילדיו של שעאלן וחלפו ס"מ ספורים מראשם. הירי מגיע ככל הנראה בשל עבדותו העיתונאית של שעאלן, שמסקר בין היתר את הפשיעה במגזר הערבי. "כדורים חדרו לחדר בו ישנו ילדיי, עד כדי כך שכמה מהם עברו סמוך לראשם", כתב שעאלן בעמוד הפייסבוק שלו.

"הייתי בסלון", הוסיף, "ולפתע שמעתי ירי כבד. בתחילה לא חשבתי שזה מופנה לכיוון הבית והאוטו שלי. אך אז שמעתי מישהו צועק "חסן שעלאן", מקלל ונמלט מהמקום". לדבריו, "התינוק שלי היה ער, הוא היה מבועת מפחד"

"תודה לאלוקים שפשע הירי הסתיים ללא נפגעים", כתב שעאלן לאחר התקרית. "אני אישית לא יודע מי עמד מאחורי הפעולה הזאת, לא קיבלתי שום איום קודם. למי שיש נגדי משהו שיצא לדבר מול כולם. הקשר שלי טוב עם כולם. אני פשוט רוצה לחיות את חיי עם אשתי וילדיי, ולהקריב את זמני לשרת את אנשי הקהילה".

רימון ווינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד