י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ביקורת ציבורית עזה

כך לא מנצחים מגפה | הנגיף מתפרץ והמשרדים מגלגלים אחריות

דווקא במשמרת של בנט שלפני כניסתו למשרד ראש הממשלה אף הוציא ספר כיצד לנצח מגפה, כעת השרים תחת אחריותו מגלגלים אחריות | למעלה מאלפיים איש כבר עברו בשערי נתב"ג ללא בדיקה, את התוצאות רואים בהתפרצויות בבנימינה ובית שאן

כך לא מנצחים מגפה | הנגיף מתפרץ והמשרדים מגלגלים אחריות
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: פלאש 90

ביקורת ציבורית רבה על קברניטי המדינה הטריים שקולם כמעט ולא נשמע בעוד המדינה מוצפת בחולי קורונה המסתובבים בארץ וגורמים לעלייה מחודשת והתפרצות התחלואה בנגיף קורונה מחדש.

בימים האחרונים עוד ועוד מדינות פותחות את שעריהן לאזרחי ישראל, ובמקביל קרבים חודשי החופש בהם התנועה בנתב"ג הולכת וגדלה. ומערך הבדיקות בנתב"ג קורס אל תוך עצמו, דווקא במשמרת של בנט שלפני כניסתו למשרד ראש הממשלה אף הוציא ספר 'כיצד לנצח מגפה', כעת השרים תחת אחריותו מגלגלים אחריות.

בעוד במשרד התחבורה של מרב מיכאלי מפנים את השאלות למשרד הבריאות של ניצן הורביץ, שם אומרים כי הם פועלים להגדיל את מתחם הבדיקות, אך לעת עתה מצטברים בנתב"ג תורים ארוכים, של אזרחים המעוניינים להיבדק ולוודא כי אינם מפיצים את הנגיף. כאשר הקריסה כבר גרמה לכניסתם של למעלה מאלפיים איש בשערי נתב"ג ללא בדיקה, את התוצאות רואים בהתפרצויות בבנימינה ובית שאן.

בתוך כך, אמש דווח כי שעות ספורות לפני כניסת שבת, מאות נוסעים בהם עשרות יהודים שומרי שבת נאלצו להמתין באולם הנוסעים הנכנסים בנתב"ג מספר שעות בתורה לבדיקת קורונה עם נחיתתם בנתב"ג.

לדברי נוסעים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' הזמנו את בדיקות הקורונה בחברת צ'ק טו פליי מתברר במקום שבימים האחרונים החברה הוחלפה ע"י משרד הבריאות. בגלל שהחברה הוחלפה בימים האחרונים ע"י משרד הבריאות וחברה אחרת החלה בפעילות, נדרשו כל הנוסעים שהזמינו תור מראש, להמתין בתור, להירשם לחברה החדשה, ואז להמתין בתור נוסף לביצוע הבדיקה. היו כאן נוסעים חרדים שעמדו שעתיים ויותר. 

בעקבות העומסים החריגים בתור לבדיקה והזעם שהיה מצד הנוסעים משרד הבריאות החליט לשחרר את אלו המחוסנים הביתה שכן עצם ההצטופפות בתור למעלה משעתיים מסוכנת בריאותית. ונוסעים רבים ששוחררו הגיעו רק חצי שעה לפני שבת לביתם. 

קורונה משרד התחבורה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד