י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אסון בגורד השחקים

תל אביב: הרוג בקריסת מעלית משא באתר בניה. תיעוד

פועל בשנות ה-30 לחייו נהרג לאחר שמעלית משא קרסה ברב קומות שנמצא בבניה בעיר תל אביב | פועל נוסף כבן 18 נפצע באורח קל | המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה | תיעוד

תל אביב: הרוג בקריסת מעלית משא באתר בניה. תיעוד
הזירה בת"א צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

מעלית משא שקרסה היום (ראשון) באתר בניה בתל אביב, גרמה למותו של פועל בשנות ה-30 לחייו. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות. המעלית קרסה מגובה של 41 קומות בגורד שחקים שנמצא בבנייה ברחוב אליעזר קפלן בעיר. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

בצלאל סבג חובש איחוד הצלה שהגיע לזירה מסר: "מדובר בפועל שלדברי הפועלים במקום נהרג כתוצאה מנפילה ממעלית חיצונית שקרסה באתר בניה. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי האירוע. כמו כן הענקנו סיוע לשני פועלים שנפצעו קל כתוצאה מקריסת המעלית".

פועל נוסף ששהה במעלית בשעת הקריסה נלכד וכוחות כיבוי פעלו לחלצו. הוא נפצע במצב קל ופונה לבית החולים איכילוב בתל אביב. הדיווח התקבל במד"א בשעה 14:33 על מעלית משא שככל הנראה קרסה בגובה רב: "חובשים ופראמדיקים מדווחים על פועל כבן 30 שנפל מגובה מחוסר הכרה ללא סימני חיים וקובעים את מותו. פועל נוסף לכוד במעלית משא שתלויה בגובה רב".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יששכר וייס סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו מעלית ניקוי חלונות שנשברה וקרסה בגובה של עשרות קומות וזכוכיות רבות שנפלו מגובה רב והתנפצו. הרחקנו את עוברי האורח והסקרנים שהתקרבו למקום על מנת שלא יפגעו במידה ויפלו זכוכיות נוספות וכאשר היה בטוח נכנסו פנימה. פועל כבן 30 שנפל מגובה שכב על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו. פועל בן 18 שנלכד על מעלית הניקוי שקרסה חולץ ופונה לבי"ח איכילוב במצב קל כשהוא בהכרה מלאה".

מעלית משא אתר בניה הרוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד