י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
במשך שבע שעות

נקבע מותה של בת שנתיים שנשכחה ברכב

המשטרה חוקרת את נסיבות מותה של פעוטה כבת שנתיים שנשכחה ברכב ביישוב הבדואי כסייפה | הפעוטה שהתה ברכב הסגור כ-7 שעות והובאה למרפאה המקומית

נקבע מותה של בת שנתיים שנשכחה ברכב
פעוטה שנשכחה ברכב. אילוסטרציה צילום: משטרת ישראל

פעוטה כבת שנתיים נפטרה היום (ראשון) לאחר שנשכחה במשך 7 שעות ברכב סגור ביישוב הבדואי כסייפה שבנגב. הוריה שגילו אותה כשהיא ללא הכרה הביאו אותה למרפאה המרומית שם נאלצו כוחות נרפואה לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

הפעוטה נשכחה על ידי בני משפחתה בשעה 8:00 בבוקר. רק בשעות הצהריים צוותי מד"א שהוזעקו למרפאה ביצעו בפעוטה פעולות החייאה אך בהמשך נאלצו לקבוע את מותה.

חובש רפואת חירום במד"א אחמד אבו ג'ודה סיפר: "הגענו למרפאה והובילו אותנו אל חדר הטיפולים שבו שכבה הפעוטה כשהיא מחוסרת הכרה ורופאים מבצעים בה פעולות החייאה לאחר ששהתה זמן ממושך ברכב סגור. יחד עם צוות המרפאה המשכנו בביצוע פעולות החייאה ממושכות שלצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

עארף אבו נג'א חובש איחוד הצלה שגר בסמיכות למקום מסר: "לדברי בני משפחתה שהביאו אותה למרפאה היא נשכחה ברכב משעות הבוקר ובעקבות כך איבדה את הכרתה. יחד עם צוות רפואי מהמרפאה ביצענו בה פעולות החייאה בניסיון להציל את חייה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותה".

 

פעוטה ילדים ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד