ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אחרי האיום המרומז

השרה איחרה לישיבת הממשלה ועוכבה בחוץ

היום התחילה ישיבת העבודה הראשונה של ממשלת השינוי, ובניגוד למסורת האיחורים של נתניהו כראש הממשלה, הישיבה התחילה בזמן - אך השרה מכחול לבן איחרה ולא הורשתה להיכנס למשך חצי שעה 

השרה איחרה לישיבת הממשלה ועוכבה בחוץ
בנט מגיע לישיבת ממשלה צילום: עמית שאבי, לע"מ

מתחיל בזמן, לא ממתין וגם מעניש. אחת השרות ב'ממשלת השינוי' לא הורשתה להיכנס לישיבת הממשלה הראשונה שהתכנסה הבוקר (ראשון) מאחר וזו איחרה לבוא בזמן.

על פי הדיווח ב'חדשות 13', שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה מ'כחול לבן', נשארה מחוץ לישיבת הממשלה היום במשך חצי שעה, לאחר שאיחרה ולא הגיעה בזמן שזו החלה - בשעה 11:00 בבוקר.

בישיבת הממשלה הסימלית שהתכנסה בשבוע שעבר לאחר ההשבעה, רמז ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט כי שר שיאחר, לא יורשה להיכנס: "אנחנו נתחיל את ישיבות הממשלה בזמן, מי שמגיע מגיע, מי שלא מגיע יאחר, אבל הישיבות יתחילו בזמן", אמר אז.

בתוך כך, בדברים שנשא היום בפתח ישיבת הממשלה לעיני כלי התקשורת, אמר נפתלי בנט לשרים: "בשל אופי הממשלה והמגוון של חבריה, המפתח להצלחה שלנו זה אמון, אמון הדדי, והדרך להגביר אמון היא שכשיש אי הבנות, פשוט להרים טלפון אחד לשני ולפתור את זה בשקט, בלי דרמות. אנחנו באנו לשרת את העם. אני חושב שכולנו, כל חברי הממשלה, שותפים להבנה - אנחנו לא הבוסים של אזרחי ישראל, אנחנו עובדים אצל אזרחי ישראל. זו הרוח ששורה אצל כל חברי הממשלה".

פנינה תמנו שטה ישיבת ממשלה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד