ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
איבד שני מכשירים

לא תאמינו: נתניהו התחדש בסמארטפון חדש

הערב מתפרסם כי יו"ר האופוזיציה החדש נתניהו התחדש בסמארטפון חדש ומתקדם לראשונה זה שנים רבות. בעבר התנגד למכשירים חכמים וטען כי אנשים הופכים ל"עבדים שלהם" | עמית סגל: "להבנתי - המכשיר רק ליממה"

לא תאמינו: נתניהו התחדש בסמארטפון חדש
נתניהו בשיחה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90 / קובי גדעון, לע"מ

במהלך שנות כהונתו, ראש הממשלה בנימין נתניהו נמנע מלהחזיק טלפון חכם והסתפק בטלפון הנייח שבלשכתו ובביתו. היום, כאשר הוא חדל לכהן כראש ממשלה, יהודה שלזינגר חושף ב'ישראל היום' כי יו"ר האופוזיציה הטרי התחדש בסמארטפון חדיש. 

בקטע וידאו שצולם לפני ראיון עמו ברשת אמריקאית בשנת 2014, נשמע נתניהו מדבר בגנות הטלפונים החכמים. "אני לא מבין את העולם החדש. כולם מצלמים. מתי מספיקים לחיות? כולם מצלמים את כולם. רק מצלמים, זה כל מה שעושים. מצלמים, מצלמים, מצלמים. אל תצלמו, תחיו. אני חייתי ולא צילמתי", אמר נתניהו, "אני האדם היחידי שאין לו את כל המכשירים אלקטרוניים. אני אדם חופשי, ואתם כולכם עבדים למכשירים שלכם. כולכם עבדים".

אך כאמור, מסתבר שגם נתניהו נכנע לקדמה והתחדש בסמארטפון חדש. המספר ככל הנראה יישאר חסוי וכך גם חשבון הווטסאפ שלפי הפרסום של שלזינגר עדיין לא קיים, אך בימים הקרובים קרוביו ילמדו אותו פונקציות נוספות במכשיר.

מקורביו של יו"ר האופוזיציה יודעים לספר שהפעם האחרונה שלנתניהו היה טלפון אישי הייתה בשנת 2009. באותה תקופה הוא איבד שני מכשירים ובסביבתו אמרו לו שאין לו ממילא צורך במכשיר.

מנגד, הפרשן עמית סגל דיווח בנושא: "להבנתי - מכשיר זמני ליממה. מאז הוחזר והעניינים שבו למסלולם הלא אלחוטי".

בנימין נתניהו סמארטפון אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד