י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התו הירוק יחזור?

מדאיג: 48 חולים חדשים זוהו בישראל ביממה האחרונה

בצל הדיווחים על מחדל הבדיקות בנתב"ג המכניס ארצה חזרה את נגיף הקורונה, פרסמו כמידי בוקר במשרד הבריאות את נתוני התחלואה | בתוך כך, הבוקר השיק משרד הבריאות תעודה אחודה, המחליפה את תעודות המתחסן והמחלים ומאחדת אותן לתעודה אחת

מדאיג: 48 חולים חדשים זוהו בישראל ביממה האחרונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

48 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה (מחצות), בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-839,940, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שני). על פי הנתונים, אמש בוצעו 33,972 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר על 358. מספר המונשמים עומד כעת על 17 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 24 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עומד כעת על 6,427.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עומד הבוקר על 0.1%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,495,050 בני אדם. מתוכם, 5,150,492 בני אדם התחסנו במנה השניה.

בתוך הבוקר דווח כי משרד הבריאות השיק תעודה אחודה, המחליפה את תעודות המתחסן והמחלים ומאחדת אותן לתעודה אחת. התעודה מכילה הן את פרטי החיסונים והן את פרטי ההחלמה ככל שישנם, ותוכל לספק מענה גם למי שהחלימו והתחסנו במנת חיסון אחת.

נכון לעכשיו, ובהתאם למדיניות המשרד, תוקף התעודה האחודה הינו 31.12.2021 והציבור מוזמן להנפיק את התעודה במקום תעודות המתחסן והמחלים הקיימות שתוקפן עומד לפוג.

קורונה משרד הבריאות תו ירוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד