י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר כ-4 שנים בתפקיד

יועץ התקשורת של השר לשעבר פורש מתפקידו

איתי גלינר שניהל בשנים האחרונות את מערך הדוברות של חה"כ אמיר אוחנה בתפקידיו השונים כשר לביטחון פנים, ושר המשפטים, הודיע כי לאחר 4 שנות עבודה אינטנסיביות הוא פורש מתפקידו

יועץ התקשורת של השר לשעבר פורש מתפקידו
איתי גלינר משמאל לאוחנה צילום: הקרן למורשת הכותל

איתי גלינר שהיה יועצו של ח"כ אמיר אוחנה מסיעת הליכוד, פורש מתפקידו, אוחנה כיהן כשר המשפטים, שר לביטחון פנים, כחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, כיו"ר ועדת חוק יסוד הלאום, במהלך הפריימריז לרשימת הליכוד ובמערכות הבחירות האחרונות.

גלינר תיכלל את היבטי האסטרטגיה התקשורתית, את הקשר מול אמצעי התקשורת השונים וניהל את הנכסים הדיגיטליים.

חה"כ אמיר אוחנה הגיב על הפרישה של יועצו, "אני מבקש להודות מעומק ליבי לאיתי על תקופה ארוכה של עבודה מקצועית ויסודית. הוא ליווה אותי במסירות ובחריצות יוצאת דופן בנקודות חשובות ומשמעותיות הן בכנסת והן בממשלה, אשר במהלכן צבר ניסיון מגוון בעבודת המגזר הציבורי ובעולם התקשורת. אין לי ספק שאיתי יהיה נכס לכל מקום אליו יבחר להגיע ואני מאחל לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו".

היועץ הפורש איתי גלינר אמר: "אני מודה לחה"כ אמיר אוחנה על שהעניק לי את ההזדמנות המשמעותית הראשונה בתחילת דרכי. דרך זו הפכה למסע משותף רווי עלילות, חוויות, אתגרים ועשייה משמעותית למען הציבור, במהלכו קיבלתי גיבוי מלא ומקום רב להביע עמדה, ליזום ולקדם רעיונות. זכיתי לעמוד לצידו של חה״כ אוחנה ברגעי הכרעה רבים, ומצאתי אדם שפיו וליבו שווים וטובת המדינה היא שעומדת לנגד עיניו. אני מודה לו על הזכות שניתנה לי להיות בצמתי השפעה ובאירועים חשובים, וכעת פניי מועדות לאתגר הבא".

אמיר אוחנה הליכוד יועץ תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד