י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בנאום הסוער

גפני לבנט: "חתיכת אפס אתה; בושה וחרפה"

בנאום שנשא הערב במליאת הכנסת, תקף ח"כ משה גפני את ראש הממשלה נפתלי בנט על הקורונה שחוזרת ועל המחדל שמתרחש בנתב"ג בשיא הנאום כינה אותו "אפס" • צפו

גפני לבנט: "חתיכת אפס אתה; בושה וחרפה"
משה גפני צילום: פלאש 90

יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני תקף הערב (שני) במליאת הכנסת את ראש הממשלה נפתלי בנט ואמר: "ראש ממשלה של 6 מנדטים הפך לראש ממשלה, זה שחיבר כל מיני ספרים איך מנצחים קורונה, אתה אפס ובושה וחרפה".

ח"כ גפני זעם על נפתלי בנט שנבחר על חודו של קול, וזאת לאחר ששיקר לבוחריו כי לא ישב עם מפלגת רע"מ, גפני זעם: "זה שחיבר כל מיני ספרים איך מנצחים קורונה, איך הוא לא מתבייש שלא עברו 5 ימים והקורונה חוזרת בגלל מחדלים בנתב"ג, נפתלי בנט חתיכת אפס אתה, בושה וחרפה, לך נפתלי בנט".

עוד אמר גפני: "מעניין שבנט מוביל לוועדת חקירה בנושא מירון ובאסון נחל צפית הוא דווקא התנגד לועדת חקירה ממלכתית - מאוד מעניין, עוד נדבר על זה". דברי גפני הם המשך לדבריו מהבוקר על התרגיל הנכלולי של בנט, "נתניהו סילק מכאן את הקורונה. יש ממשלה חדשה עם ראש ממשלה של 6 מנדטים והקורונה חוזרת. שיסתכל בספר איך מטפלים בקורונה. אם ח"ו זה היה בעיר חרדית היו צולבים אותנו הרשעים האלה. קצת צניעות!".

עוד הוסיף ‏יו"ר 'יהדות התורה' במליאה: "אם התפרצות הקורונה היום היתה ביישוב חרדי, איזה רעש היה, אנחנו זוכרים מה עשו לנו לפני שנה". גפני גם תקף את שר הדתות מתן כהנא מסיעת 'ימינה' על דבריו לפני שעות אחדות לגבי "מונופול על היהדות" ואמר "אם לא אנחנו, אתה לא היית חובש כיפה".

נפתלי בנט משה גפני קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד