י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
העימותים בשייח' ג'ראח

סמוטריץ': "אם גישת המשטרה לא תשתנה- נגיע כל ערב"

לאחר שהותקף בשייח' ג'ראח על ידי ערבים, יו"ר 'הציונות הדתית', יחד עם חברת הכנסת אורית סטרוק, דורשים מהשר לביטחון פנים למנוע את המשך ההתפרעויות, ואם לא - יגיעו למקום כל ערב: "נאלץ להגיע לשטח בעצמנו" | בנוסף קרא לקואליציה לנהל מו"מ על חוק יסוד ההגירה

סמוטריץ': "אם גישת המשטרה לא תשתנה- נגיע כל ערב"
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות ההתקפות על יהודים במקום, הערב (שלישי) חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק משגרים מכתב לשר הבט"פ, ובו הם אומרים כי אם גישת המשטרה לא תשתנה בשייח' ג'ראח, הם יגיעו לשם כל ערב.

סמוטריץ' וסטרוק מ'הציונות הדתית' הגיעו מוקדם יותר היום (שלישי) לשכונת שייח ג'ראח, כדי לבקר משפחות יהודיות שסבלו מהתקפות מצד פורעים ערבים בימים האחרונים, ובעקבות כך פונים לשר לביטחון פנים עמר בר לב.

"מצב זה אינו סביר לא מבחינת זכויות התושבים לביטחון אישי", כתבו השנים במכתבם. "אנו מבקשים ודורשים לשנות את הדירקטיבה ואת שיטת ההפעלה של המשטרה בשכונת שמעון הצדיק"

הם המשיכו: "במצב בלתי נסבל זה, אנו מבקשים ומקווים מאד לקבל מענה מהיר מאד מצדך לפנייתנו. נודה אם נוכל להיפגש אתך ו/או לסייר אתך במקום".

"בכל מקרה, ככל שלא יהיה שינוי מיידי בגישת המשטרה - אנו נאלץ להגיע לשטח בעצמנו בשעות הערב על בסיס קבוע על מנת לעמוד לצד התושבים המותקפים", הוסיפו.

בתוך כך, מקודם יותר היום סמוטריץ' התייחס למשבר חוק האזרחות: ‏"הקואליציה הזו לא תעצור בשום קו אדום ואחרי ששיעבדה את מדינת ישראל לתומכי טרור אנטי ציוניים, היא תמשיך להיענות לדרישות הפרוטקשיין שלהם ולשלם במטבעות ציוניות ולאומיות קשים על חשבון טובת המדינה", כתב בחשבון הטוויטר שלו והמשיך, "‏אני חוזר על הצעתי לקואליציה במקום לנהל מו"מ עם תומכי הטרור ולפגוע באינטרסים החיוניים של המדינה".

"להיכנס איתנו למו"מ על חוק יסוד ההגירה בכדי לחוקק אותו בתאום ובהסכמות. איננו דורשים שום דבר בתמורה פרט לקידום טובת מדינת ישראל באחריות ולגופו של עניין. עם קצת רצון טוב זה אפשרי", קרא.

שייח ג'ראח אורית סטרוק בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד