י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שהה כ-3 דקות מתחת למים

בן 6 טבע בבריכה הציבורית, מצבו אנוש

בן 6 טבע בבריכה ציבורית בבת ים. לפי הערכות, הילד היה כ-3 דקות מתחת למי הבריכה. הוריו לא היו במקום, אלא חבר של אביו | הוא עבר החייאה ממושכת בסיומה הובהל לבית החולים במצב אנוש, שם נלחמים על חייו

בן 6 טבע בבריכה הציבורית, מצבו אנוש
ילד שוחה בבריכה צילום: pixabay

ילד כבן 6 טבע פונה היום (שלישי) לבית החולים לאחר שטבע בבריכה ציבורית בעיר בת ים. הוא נמשה מהמים על ידי המציל ואזרחים ששהו במקום. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך ניסיונות להציל חייו.

לפי הערכות, הילד היה כ-3 דקות מתחת למי הבריכה. הוריו לא היו במקום, אלא חבר של אביו. כך דווח ב'כאן חדשות'.

חובשי רפואת חירום במד"א, יוסף ששון ומעוז ויברמן סיפרו: "הובילו אותנו אל ילד ששכב מחוסר הכרה על שפת הבריכה והמציל מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101 של מד"א. מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

לפי נתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, עד כה, בשנת 2021 טבעו למוות 7 ילדים. בחמש השנים האחרונות (2016-2020) טבעו למוות 99 ילדים.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים מסרה בעקבות הטביעה; "הקיץ רק החל וכבר אנחנו רואים עלייה משמעותית בטביעת ילדים. בסוף השבוע היו חמישה מקרי טביעות ילדים, מתוכם שניים הסתיימו במוות. אנחנו חוזרים ומפצירים בהורים אל תגידו לי זה לא יקרה - בסביבת המים קובעים כל הזמן מבוגר תורן שתפקידו להשגיח על הילדים במרחק נגיעה וללא הסחת דעת. לימודי שחייה מצילים חיים ומומלצים החל מגיל 4 ובהתאם ליכולות הילד".

טביעה בבריכה בת ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד