כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בינתיים אצל בנט

סאגת תיק ההתיישבות: מי יקבל את התפקיד?

ההחלטה מי יאייש את תפקיד שר התיישבות היא בידיה של יו"ר מפלגת 'הבית היהודי' חגית משה ומפלגתה | גורם המעורה בפרטים אומר ל'בחדרי' כי כרגע האחרונים מעוניינים לתת את התפקיד לחה"כ אורבך: "הם לא באמת רוצים את התפקיד"

סאגת תיק ההתיישבות: מי יקבל את התפקיד?
ניר אורבך צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שבוע וחצי מאז השבעת ממשלת השינוי, היום (שלישי) גורם המעורה במגעים לבחירת האדם המתאים לתפקיד תיק ההתיישבות, אומר כי במפלגת 'הבית היהודי' לא חושקים לתת את התפקיד לאדם מטעמם.

'הבית היהודי' ויו"ר המפלגה חגית משה, שמתייעצת בימים האחרונים עם המפלגה לבחירת מועמד, לאחר שקיבלה את האחריות על המינוי בעקבות תמיכה בבנט בבחירות, אינם מעוניינים בתפקיד, כך לטענת הגורם.

"הם לא באמת רוצים לקחת אותו ולכן הם סתם 'מורחים'", אמר על 'הבית היהודי' הגורם הבכיר ל'בחדרי חרדים', הטוען כי כרגע "הם מעוניינים לתת את התפקיד לניר אורבך".

חבר הכנסת אורבך, ששמו כבר הוזכר כמועמד לתפקיד שר ההתיישבות אם 'הבית היהודי' לא יחפצו בו, מכהן כעת כיו"ר סיעת 'ימינה', ובמידה ויעבירו אליו את התפקיד הוא צפוי לקחת אותו כדי לשקם את יחסיו עם המגזר הדתי-לאומי.

לפני השבעתה של ממשלת השינוי קיימה חגית, יו"ר מפלגת 'הבית היהודי', מספר התייעצויות עם פעילי המפלגה, אך גם שם לא קיבלו את ההחלטה, ומאז ההשבעה התיק באופן זמני אצל ראש הממשלה בנט.

התיישבות ניר אורבך חגית משה הבית היהודי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד