י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לא אוותר"

השוטרים ניסו למנוע מח"כ בן-גביר לעבור. צפו

בעקבות קריאת התושבים על פינוי מאחזם עוז וציון שבנימין, יו"ר 'עוצמה יהודית' מיהר להגיע; כששוטרים ניסו למנוע ממנו לעבור למרות חסינותו הפרלמנטרית, בן-גביר התעקש והצליח לעבור | לאחר המקרה אמר: "המשטרה חייבת להפנים שהיא לא מעל החוק" | צפו

השוטרים ניסו למנוע מח"כ בן-גביר לעבור. צפו
איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר ההודעה על פינוי המאחז עוז וציון שבבנימין, הבוקר (רביעי) יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר מיהר להגיע למקום, וכשנתקל בסירוב המשטרה להיכנס, הוא התעקש והצליח.

בעקבות קריאתם של התושבים על פינוי מאחזם, בן-גביר הגיע למקום אך נתקל במחסום של כוחות המשטרה והמנהל האזרחי, כשהשוטרים לא איפשרו להיכנס - גם ליו"ר 'עוצמה יהודית', למרוץ חסינותו הפרלמנטרית.

בן-גביר התעקש להיכנס, והסביר לשוטרים כי לחבר כנסת יש חסינות פרלמנטרית המאפשרת לו להיכנס, ומניעה ממנו היא הפרעה להתנהלות התקינה של הכנסת.

"לא ייתכן שפעם אחר פעם חברי הכנסת נאלצים להילחם על הזכות שניתנה להם בחוק ולממש את חסינותם", מסר בן-גביר. "שוב שוטרים פועלים בניגוד לחוק ומפרים את חוק חסינות חברי הכנסת".

"המשטרה חייבת להפנים שהיא לא מעל החוק. לא אוותר ואמשיך להיאבק למען הציבור ששלח אותי ולא אתן שאף אחד יפריע לפעילותי, למען עם ישראל", הוסיף.

איתמר בן גביר משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד