י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"החברים הדמיוניים שלך"

הפרשן הבכיר: בנט לא מיישם את מה שכתב בספרו. צפו

הפרשן הכלכלי שאול אמסטרדמסקי מסביר על הפער בין היומרות של בנט בספרו "איך לנצח מגפה" לבין כישלונו להתמודד עם ההתפרצות בפועל. "לנצח מגפה בספר עם החברים הדמיוניים שלך זה דבר אחד. אבל לנצח מגפה בתור ראש ממשלה זה דבר אחר"

הפרשן הבכיר: בנט לא מיישם את מה שכתב בספרו. צפו
נפתלי בנט בנתב"ג צילום: פלאש90

הפרשן הכלכלי הבכיר של 'כאן 11' שאול אמסטרדמסקי מתייחס בתוכנית 'משחקי הכיס' להתמודדות של ראש הממשלה החדש נפתלי בנט עם ההתפרצות המחודשת של הקורונה ומשווה את התנהלותו בפועל ל'עצות' שכתב בספרו המדובר 'איך לנצח מגפה'.

לדברי אמסטרדמסקי, בנט ניצח את המגפה בספר, אך כעת כשהוא ראש ממשלה "הוא אשכרה צריך לנצח מגפה", ולא רק בספר. אמסטרדמסקי מצטט מספרו של בנט משפטים שכתב כמו, "כל רגע שעובר הוא רגע מבוזבז"; "על הממשלה להגיב במהירות....". הפרשן מסביר כי הוא מסכים עם מה שכתב בנט שבהתמודדות עם נגיף שמרים ראש צריכה להגיע תגובה מהירה.

אך בפועל תוהה אמסטרדמסקי, איפה הייתה ממשלת בנט מיום שישי, לפני חמישה ימים, אז התרחש המחדל הגדול בנתב"ג כשאלפי ישראלים נכנסו לארץ בלי בדיקות ובלי בידוד ועד למסיבות העיתונאים שערך אמש (שלישי) משדה התעופה? 

ואפרופו מסיבות עיתונאים, בספרו כותב בנט שמסיבות עיתונאים והצהרות של ראש הממשלה ושר הבריאות אינן תחליף לגוף הסברתי שיסביר לציבור בפשטות כיצד להתנהל, וכן למעשים בשטח.

"לנצח מגפה בספר עם החברים הדמיוניים שלך זה דבר אחד. אבל לנצח מגפה בתור ראש ממשלה זה דבר אחר לגמרי", אומר הפרשן וטוען, "אם כבר כתבת ספר, חובת ההוכחה עליך ואל תצפה מהציבור שייתן לך מאה ימי חסד, כי לא מגיע לך. עכשיו תביא תוצאות".

כאן 11 קורונה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד