י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נמצאה על מדרכה

רצח מזעזע: ענת ז"ל נדקרה למוות, המשטרה חוקרת

ענת קמחי, ז"ל, ממרילנד, נדקרה בסוף השבוע באור יום לאחר ביקור אצל חברים בשיקגו ומתה מפצעיה זמן קצר לאחר מכן. המשטרה חושדת כי הומלס רצח אותה

רצח מזעזע: ענת ז"ל נדקרה למוות, המשטרה חוקרת
משטרת שיקגו בזירת רצח. אילוסטרציה צילום: משטרת שיגקו

ענת קמחי בת 31, תושבת מונטגומרי קאנטרי, הייתה באמצע דוקטורנט במחלקה לקרימינולוגיה ומשפט פלילי באוניברסיטת מרילנד. היא נמצאה על מדרכה בשיקגו בסביבות השעה 16:00 ביום שבת האחרון, כשהיא מדממת מצווארה. מותה נקבע בבית החולים נורת'ווסטרן ממוריאל, הרוצח, שנמלט מהמקום, ככל הנראה השליך את הסכין לנהר שיקגו.

עד ראיה סיפר למשטרה כי התוקף, גבר כבן 30, בעל עם ראסטות, לבש בנדנה אדומה, חולצה כהה ומכנסיים בהירים, הגיח מפארק ד'אנג'לו הסמוך ודקר את האישה, אז ברח כשהוא משליך את החולצה שלו שהמשטרה מצאה.

מקום ביצוע הפשע היה באזור נידח במרכז העיר בסמוך למאהל של חסרי בית. דייוויד בראון קצין משטרה אמר כי הם חושדים כי הרוצח היה חסר בית שהסתתר בין השיחים לפני שביצע את הפשע. עוד נאמר, כי לא ברור מדוע קמחי הייתה באזור המפוקפק. המשטרה בודקת האם המניע היה שוד, אך המקרה נותר בחקירה.

ראש עיריית שיקגו, לורי לייטפוט, אמרה ביום כי משטרת שיקגו יודעת מי ביצע את הדקירה וסורקת את המאהלים של חסרי הבית במרכז העיר: "אנחנו יודעים מי הוא. יש לנו תיעוד שלו, אנו מאמינים שהוא אדם חסר בית, זה נורא מה שקרה", אמרה.

"היא הייתה אחת הסטודנטיות הטובות ביותר שלנו, שעתידה לפניה, ותוכנן לה קריירה מקצועית", כך אמר גארי לאפרי, יו"ר מחלקת הקרימינולוגיה והמשפט הפלילי באוניברסיטה, ל"שיקגו טריביון".

שיקגו מרילנד משטרה הומלס רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד