כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"שווה את זה"

מועמד ימינה שפרש: "לראות את החגיגות, זה קשה"

לאחר שפרש מהמפלגה בעקבות הליכתה לממשלת השינוי בתמיכת רע"מ, מועמד 'ימינה' לשעבר שי מימון התייחס לכנס הפוליטי הראשון של מפלגתו: "לראות את החגיגות, זה קשה" | ולאחר מכן כתב: "אבל אז אני מזכיר לעצמי: בחרתי ללכת עם האמת"

מועמד ימינה שפרש: "לראות את החגיגות, זה קשה"
נפתלי בנט צילום: קובי גדעון לעמ

היום (חמישי) שי מימון, מועמד בבחירות האחרונות ב'ימינה' שהתפטר ממנה בעקבות הליכתה לממשלת השינוי, התייחס למסיבת הניצחון של פעילי מפלגתו אמש יחד עם חברי הכנסת.

מימון התייחס לכנס הפוליטי הראשון של 'ימינה' מאז סיום מערכת הבחירות, בה הם חגגו את כניסתם לממשלת השינוי כשכל חברי הכנסת של המפלגה, כולל ראש הממשלה בנט, התייצבו.

"לראות את החגיגות, את התמונות, את הקולגות, את החברים, את החיוכים, את החליפות", כתב מימון והמשיך, "את תחושת ההישג, אחרי שעבדת קשה כל כך, בחזית ומאחורי הקלעים, באופן יומיומי, במשך שנים, ולא להיות שם. זה קשה. אפילו מאד".

"אבל אז אני מזכיר לעצמי: בחרתי ללכת עם הערכים. בחרתי ללכת עם האמת. זה שווה את זה", הוסיף מימון, שכאמור התפטר מ'ימינה' לאחר שהלכו לממשלה שבה שותפים רע"מ.

"למחרת ההשבעה הגעתי לחפיפה", סיפר אמש בנט לפעילי מפלגתו. "היא הייתה קצרה אבל העשור האחרון חפף אותנו היטב. כשיו"ר האופוזיציה נתניהו יצא מהחדר נשארתי לבד בחדר והתיישבתי על כיסא ראש הממשלה".

הוא אמר: "לא הרגשתי גאווה ולא כבוד אלא עומס כבד מאוד. נטל, חובה ושליחות. 'הממשלה הזו תחזיק ארבע שנים שלמות והיא ממשלה של כל עם ישראל. אין ישראל הראשונה והשנייה והשלישית - יש ישראל אחת".

"איש שמאל הוא לא אויב. אנחנו נאבקים ועובדים אבל מהצד זורקים עלינו ביקורות וקללות. הם יצעקו - אנחנו נעשה", זאת בהתייחס לביקורת מצד תומכי נתניהו ואנשי ימין.

לאחר מכן התייחס לעתיד הפוליטי של המפלגה ואמר: "אנחנו הולכים לפתוח מפקד, שיהיה פתוח לכל אזרחי מדינת ישראל להתפקד. ימינה הולכת להיות מפלגת השלטון הכי גדולה במדינת ישראל".

"ישראל חוזרת לעבוד. אנחנו לא מוותרים על המדינה שלנו, על מה שאנחנו מאמינים. אנחנו לא מוותרים במילימטר על האידיאולוגיה שלנו", הוסיף.

ראש הממשלה נפתלי בנט פרגן לחברי סיעתו ואמר "איילת שקד פורחת במשרד הפנים, כולם רואים שהיא הולכת לעשות מהפכות. הייתה בעיה לאלף אנשים, דבר קטן לשנות עבורם במשרד הפנים, השרה מרב כהן התקשרה במשך שנה לאריה דרעי והוא לא רצה לענות לה לטלפון בכלל, השבוע מרב כהן התקשרה לאיילת שקד ותוך 5 דקות הבעיה סודרה".

 

מפלגת ימינה נפתלי בנט מפלגת רע"מ ממשלת השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד