כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ממשלה לא לגיטימית

דרעי: "על גוש הימין לסרב ליטול תפקידי ראשות ועדה"

חברי ש"ס התכנסו היום, ובמהלך הישיבה תקף דרעי את הממשלה הלא לגיטימית לטענתו וקרא לכלל חברי גוש הימין לא לקחת חלק בפעילות הפרלמנטרית של הממשלה | לצד מחמאות ל'הדרך' התווה דרעי את סדר עבודתה של המפלגה בעידן האופוזיציה

דרעי: "על גוש הימין לסרב ליטול תפקידי ראשות ועדה"
סיעת ש"ס צילום: באדיבות המצלם

בישיבת סיעה מיוחדת שקיים היום (חמישי) בבית ש"ס בהשתתפות כל חברי הכנסת של התנועה, נשא דברים יו"ר התנועה חבר הכנסת אריה דרעי. במהלך ישיבת הסיעה התווה יו"ר ש"ס את דרכי הפעולה למאבק בממשלה הזו בכנסת, ע"י השתתפות ערה בדיוני המליאה והוועדות, יחד עם הניסיון והמרץ הידועים של חברי הכנסת של ש"ס.

בדבריו הבהיר: "אמליץ לראשי גוש הימין לסרב ליטול את פירורי ראשות הוועדות של הקואליציה הזו. מדובר בממשלה לא לגיטימית שנבחרה בדרכי רמייה והונאה ואין שום סיבה שנשתף איתם פעולה".

עוד הוסיף דרעי: "מדובר בקואליציית שמאל שחרטה על דגלה פגיעה במסורת ובזהות היהודית של המדינה, ושוברת שיאים של דורסנות וסתימת פיות. לא יקנו אותנו בפירורי ועדות לא רלוונטיות. שיחלקו את הוועדות בינם לבין עצמם ואנחנו נמשיך להיאבק ולעשות הכל כדי להפילם".

בנוסף, הציג היו"ר תכנית מיוחדת לחיזוק השטח של תנועת ש"ס, בהפניית משאבים רבים להעצמת המפלגה ומוסדותיה וחיבור לנציגים ברשויות המקומיות ולציבור הרחב. ובמסגרת זו, יערוך דרעי יחד עם חברי הכנסת סיורים תכופים ברחבי הארץ כדי לטפל באתגרים ובבעיות הקיימות. כמו כן, הורה דרעי לחברי הכנסת לקיים מועדי 'קבלת קהל' לפי תכנית מסודרת בכל הארץ, בשיתוף מומחים ואנשי מקצוע כדי לתת מענה ישיר ומיטבי לכלל פניות הציבור.

דרעי הוסיף והעלה על נס את עיתון "הדרך" – בטאונה של תנועת ש"ס, הן השבועי והן היומי, שזוכה להערכה רבה בקרב ציבור ענק ומעניק במה מכובדת ומקצועית לפעילות תנועת ש"ס בכנסת וברשויות המקומיות. הרב דרעי עודד את הנציגים להמשיך לפעול להעצמת כוח העיתון ע"י צירוף מינויים חדשים, ואף הורה לקיים יום עיון מיוחד לנציגי ש"ס בנושא.

דרעי סיכם: "אנחנו עושים הכל לקצר את ימיה של הממשלה הרעה והמסוכנת הזו. במקביל, ננצל את הזמן לחיזוק מוסדות המפלגה ופתיחתה לקהלים רחבים, כתנועה המסורתית והחברתית הגדולה בישראל, על פי מורשתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצ"ל".

ש"ס אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד