ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
אחרי שנים של הזנחה

החרדים התבשרו: ראש העיר בונה מרכז קהילתי ענק

אחרי עשרות שנים של הזנחת הציבור החרדי במרכז העיר, ראש העיר רמי גרינברג בישר לתושבים על הקמת מרכז קהילתי ענק לטובת פעילויות התרבות החרדית באזור. גרינברג: "אחרי שנים שלא קודמו פרויקטים בסיסיים באזור, אני שמח לבשר על קידום בניית מרכז קהילתי מפואר ומרווח לטובת פעילויות הפנאי לכל הגילאים"

החרדים התבשרו: ראש העיר בונה מרכז קהילתי ענק
רמי גרינברג ראש עיריית פתח תקווה צילום: פייסבוק העירייה

המגזר החרדי בפתח תקווה ובעיקר במרכז העיר - התבשר כי ראש העיר גרינברג יעביר לאישור המועצה בימים הקרובים בנייה של מרכז קהילתי חדש שיתן מענה למצוקה רבת שנים של הציבור החרדי שלא היה בהם פתרון אמיתי וקבוע לפעילויות התרבות החרדית.

וכך, לאחר שבכל עשרות השנים האחרונות – מאז התחדשה ההתיישבות החרדית במרכז העיר פתח תקווה, לא נבנה אף לא מבנה חדיש אחד לטובת פעילויות הפנאי והתרבות, מביא כאמור ראש העיר רמי גרינברג בשורה של ממש, כשבישיבת מועצת העיר הקרובה יביא ראש העיר לאישור המועצה בניית מרכז קהילתי ענק עבור התושבים.

מדובר במבנה בן 3 קומות שעתיד לקום בכפר גנים א' (בין רחוב יהלום לרחוב היסמין), וישתרע על פני שטח של למעלה מ-1,000 מ"ר. על פי התוכנית, המבנה יכיל בתוכו את מרבית פעילויות הפנאי והתרבות וזאת בנוסף למתקנים אחרים באזור שגם בהם תתבצע פעילות לרווחת התושבים, כשבתוכו על פי התכנית ייבנו 6 כיתות חוגים במגוון תחומים, אולם הרצאות חדיש ומאובזר, מועדון עבור גמלאיות המגזר, משחקייה + חדר ג'מבורי לילדים, אולם לפעילויות התעמלות לכלל הגילאים. המבנה יכיל מעליות נוסעים וחדרי ממ"ד, והוא יותאם ברמה המיטבית למוגבלי ניידות.

ראש העיר רמי גרינברג מסר: "אחרי שנים שלא קודמו פרויקטים בסיסיים באזור זה, פעלתי בשנים האחרונות לקדם פרויקטים רבים ומגוונים לרווחתם של תושבי העיר בכלל ובאזור בפרט. היום אני שמח לבשר על קידום בניית מרכז קהילתי מפואר ומרווח במרכז העיר לטובת פעילויות הפנאי והתרבות לכלל הגילאים. מדובר בבשורה אמיתית – לאחר שבמשך עשרות שנים לא קודם הנושא עד שהפך בשנים האחרונות למצוקה של ממש אצל התושבים. פרויקט זה מצטרף לפרויקטים רבים אחרים שאנו מקדמים גם בימים אלו לטובת כלל הקהלים בעיר".

פתח תקווה רמי גרינברג חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד