כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לא מסוגלת להסתכל בעיניים"

סמוטריץ' תוקף את חברת ימינה: "ניהול ביזיוני ובריוני"

בעקבות טענתם של חברי האופוזיציה בוועדה המסדרת, כי יו"ר הוועדה עידית סילמן לא מאפשרת לדבר, יו"ר 'הציונות הדתית' תקף את התנהלותה: "מכרה את כל ערכיה" | אך יחד עם זאת קרא לחבריו: "אל תיבהלו"

סמוטריץ' תוקף את חברת ימינה: "ניהול ביזיוני ובריוני"
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר תלונות רבות מהאופוזיציה על השתקה בוועדה המסדרת, אמש (רביעי) יו"ר 'הציונות הדתית' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' תקף את יו"ר הוועדה חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה'.

סמוטריץ' התייחס לטענות מצד חברי הוועדה המסדרת מטעם האופוזיציה, כי יו"ר הועדה משתיקה אותם ולא נותנת להם לדבר: ‏"חבריי לאופוזיציה, אל תיבהלו מהניהול הביזיוני והביריוני של סילמן את הוועדה המסדרת".

"היא מוציאה אתכם וסותמת לכם את הפה כי היא פשוט לא מסוגלת להסתכל לכם בעיניים אחרי שמכרה את כל ערכיה ואמונותיה בנזיד עדשים ואיפשרה לבנט לשעבד את מדינת ישראל לתומכי טרור אנטי ציוניים ולשמאל הקיצוני ‏בשל אמביציה אישית בלתי נשלטת".

"האימפולסיביות האלימה והמכוערת שלה נגד שותפיה עד לא מכבר תתגבר ככל שהקואליציה הזו תמכור יותר ויותר ערכים ואינטרסים חיוניים של מדינת ישראל והבושה שלה תגדל", הוסיף.

חבר הכנסת בועז טופורובסקי מ'יש עתיד', שמכהן כמשנה ליו"ר הקואליציה, השיב לסמוטריץ': ‏"‎אלו שטויות ושקרים שאתה כותב. עידית סילמן היא אישה מדהימה, מכילה וחיובית".

הוא הוסיף: "למרות שפה בוטה שלא מכבדת אף אדם של חבריך לסיעה כלפיה ובעידודך, היא מגיבה בחיוך ומאפשרת להם להמשיך לדבר ולקלל".

"היא גאווה לציונות הדתית בעוד אתם מתרחקים ממנה אל עבר הקיצוניות הפנטית שבינה ובין אמונה אין דבר", טען.

בצלאל סמוטריץ' מפלגת ימינה עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד