י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חברו למפלגה ביקש

שר התקשורת רצה להתערב בלוח השידורים של התאגיד

שבועות בודדים לאחר שנכנס לתפקידו, היום פורסם כי שר התקשורת יועז הנדל פנה למנכ"ל התאגיד, וביקש שלא יוריד תוכנית מהרדיו: "אבקש ממך לשקול בשנית את ההחלטה על הסרתה" | בתגובה אמר: "טיוטה שיצאה בשגגה"

שר התקשורת רצה להתערב בלוח השידורים של התאגיד
ח"כ יועז הנדל צילום: גילי יערי, פלאש 90

בעקבות כוונת 'התאגיד' להוריד תוכנית מלוח השידורים, אתמול (רביעי) שר התקשורת יועז הנדל פנה למנכ"ל תאגיד השידור, וביקש שימנע את הורדת התוכנית.

הנדל שיגר מכתב למנכ"ל תאגיד השידור אלדד קובלנץ, ובו ביקש ממנו, כך על פי הדיווח ב'דה מרקר', כי התוכנית 'שישי אישי' עם משה טימור, השודרת ב'כאן ב', לא תרד מלוח השידורים, זאת לאחר שחברו למפלגת 'תקווה חדשה' צבי האוזר פנה כדי למנוע את הפסקתה.

"באחרונה פנה אלי ח"כ האוזר בדבר כוונת תאגיד השידור להסיר מלוח השידורים את תוכנית הרדיו "שישי אישי" בהנחיית משה טימור", פנה הנדל במכתבו למנכ"ל התאגיד. "על פניו, נראה כי יש חשיבות לא מבוטלת בתוכני המורשת וההיסטוריה שהתוכנית מביאה, ובקולה הייחודי".

"אבקש ממך לשקול בשנית את ההחלטה על הסרת התוכנית, בשים לב לאופייה ולחשיבותה בנוף הישראלי־תרבותי, ולתפקידו החיוני של לוח השידורים של התאגיד במארג זה", ביקש.

לאחר הפרסום, הנדל טען כי המכתב יצא בטעות: "זו טיוטה שיצאה בשגגה מלשכתי. אמרתי והתכוונתי שאין לי כוונה להתערב בתכנים. עדכנתי את מנכ"ל התאגיד".

יועז הנדל תאגיד כאן צבי האוזר אלדד קובלנץ משרד התקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד