כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מתנפלים ושודדים • תיעוד

נתפסו הערבים ששדדו באכזריות קשישה בלב בני ברק

שני ערבים ששדדו קשישה מתחת לבניין מגורים בלב בני ברק, נתפסו היום ע"י מתנדבי 'השומרים' בתום מרדף | בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות את השניים מתיישבים סמוך לקשישה, מבצעים את השוד ונמלטים | יו"ר ארגון 'השומרים': "מדובר באירוע חמור שלא אירע בעיר בני ברק מזה שנים. ישנה עלייה במקרי פשיעה המבוצעים על ידי בני מיעוטים"

נתפסו הערבים ששדדו באכזריות קשישה בלב בני ברק
מעצר החשודים צילום: דוברות השומרים

השוד האכזרי של קשישה בבני ברק פוענח תוך פחות מיממה - והשודדים נתפסו: שני בני מיעוטים שביצעו את השוד האכזרי, נתפסו היום (חמישי) על ידי מתנדבי 'השומרים' שביצעו אחריהם מרדף תוך שהם מזעיקים את כוחות המשטרה.

האירוע החמור התרחש אמש (רביעי) בשעות הצהריים, אז התקבל דיווח במוקד 'השומרים' על קשישה שהותקפה באכזריות ברחוב עלי הכהן בבני ברק ונשדדו ממנה תכשיטים יקרי ערך אותם לבשה באותה העת. השוד כולו תועד במצלמות האבטחה. בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים השניים מתיישבים סמוך לקשישה וזמן שצר לאחר מכן מתנפלים עליה ומושכים באכזריות מגרונה שרשרת שלבשה.

מיד עם קבלת הדיווח, מתנדבי ארגון 'השומרים' הגיעו לזירת האירוע והחלו בסריקות ברחבי העיר, תוך דגש על אתרי בנייה - ובמקביל צוות של מתנדבים הוציאו תיעוד ממצלמות האבטחה באזור שתיעדו את התקיפה. מאז האירוע הופצו בין המתנדבים תמונותיהם של החשודים בתקיפה, בניסיון לעלות על עקבותיהם.

היום בשעות הצהריים, מתנדב ששהה באזור רמת אלחנן סמוך לכביש גהה, זיהה את החשודים יוצאים לכיוון כביש 4 - גשר גבעת שמואל. המתנדב החל במעקב אחר השניים ובמקביל הוזעקו למקום מתנדבים נוספים וצוות שוטרי יס"מ. במהלך המעקב החשודים זיהו שעלו על עקבותיהם והחלו להימלט לשטח פתוח בין שיחים הסמוך לכביש גהה.

צוות גדול של מתנדבים ביצעו סריקות בכל האזור ותוך זמן קצר הצליחו להניח את ידיהם על התוקפים. שוטרי היס"מ שהצטרפו לחיפושים אזקו את התוקפים והובילו אותם להמשך חקירה בתחנת המשטרה. מחר הם יובאו לפני שופט לצורך הארכת מעצרם.

"מדובר באירוע חמור שלא אירע בעיר בני ברק מזה שנים", אומר מנכ"ל הארגון, חיים רוטר שלכד את אחד התוקפים. "קשישה שהותקפה באכזריות לאור יום. מאז האירוע עשינו מאמצים רבים בכל המישורים כדי ללכוד את התוקפים, כך שרשויות החוק יוכלו למצות עימם את הדין וברוך השם תוך יממה לכדנו את התוקפים.

"הפשיעה בבני ברק ירדה דרמטית בשנים האחרונות, אודות לפעילות הארגון ולאחרונה נרשמה עלייה במקרי פשיעה המבוצעים על ידי בני מיעוטים. לא ניתן לפורעי חוק להרים ראש, ונגדע במהירות את התופעה", מוסיף רוטר.

שוד אלים שוד קשישים שוד בני ברק השומרים בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד