ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

יונה מצאה בו מנוח • הבכירים מסיירים בקריה החסידית

בישיבה המיוחדת אותה קיים ראש-הממשלה בנושא מצוקת הדיור החרדית, נרשם דיון מעמיק יחד עם השרים על הר יונה - הקריה החסידית הקורמת עור וגידים בנצרת-עילית • מנהלי הפרויקט מבטיחים: הנציגים החרדים הבטיחו לעזור לנו בכל בעיה שתצוץ

ההרשמה בעיצומה. גפני בהר יונה (צילום: יחצ)
ההרשמה בעיצומה. גפני בהר יונה (צילום: יחצ)

הדיבורים אודות פתרון אמיתי למצוקת הדיור החרדי, עלו בישיבה מיוחדת שקיים ראש הממשלה לפני כשבועיים. סביב השולחן ישבו: שר האוצר יובל שטייניץ, שר השיכון אריאל אטיאס ויו"ר ועדת ‏הכספים של הכנסת, ח"כ הרב משה גפני.

בין שאר הנושאים שעלו על הפרק, נידון בהרחבה הפרויקט 'הר – יונה' ששיווקו הולך וצובר תאוצה.

בישיבה דיווח שר השיכון אטיאס כי הוא פועל לאשר הקמתן של כ-3000 יחידות דיור, עם תוכנית מתאר לבניית עוד כ-9000 יחידות דיור בעתיד הלא רחוק.

לאחר הישיבה, ביקר ח"כ משה גפני בעיר נצרת עילית, וקיים פגישת עבודה עם ראש העיר מר שמעון גפסו, כאשר הנושא המרכזי היה קליטת אלפי משפחות צעירות מן המגזר החרדי בעיר. ‏

מדובר בפרויקט ייחודי הנמצא בשטחה המוניציפאלי של העיר נצרת עילית בצפון הארץ, ונקרא בשם: הקריה החסידית הר - יונה.

מנהלי הפרויקט מספרים ל'בחדרי חרדים' כי רק לפני כשבועיים החלו בשלב הרישום לרכישת הדירות בפרויקט, וכבר עשרות רבות נרשמו לפרויקט שמלווה ע"י משרד עו"ד שמואל גרוסמן.

בימים הקרובים צפויים להגיע לשטח מנכ"ל משרד ראש הממשלה אייל גבאי, סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן וסגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש בכדי לעמוד על מצב התקדמות בפתרון מצוקת הדיור, ולסייע במידת הצורך לקריה החסידית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד