ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"גיס חמישי"

בליכוד תוקפים את ראש המועצה אזורית שומרון • צפו

לאחר שלא הפגין או מחה נגד ממשלת השינוי, ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן הגיע לישיבת מזכירות 'הליכוד' - וכמה מהנוכחים תקפו אותו: "גיס חמישי ב'ליכוד'" | הוא השיב: "הם לא מייצגים את הליכוד, תנועה של מיליוני אזרחים" | צפו

בליכוד תוקפים את ראש המועצה אזורית שומרון • צפו
יוסי דגן צילום: גור דותן

לאחר שהביקורת הייתה יחסית שקטה, אמש (חמישי) כמה פעילי מפלגת 'הליכוד' תקפו את ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן, שנחשב לפעיל בולט במפלגה.

דגן הגיע לישיבת מזכירות 'הליכוד'. שהתקיימה לאחר הרבה זמן שלא כונסה, ובה כמה מחברי המזכירות זעמו ותקפו אותו, אחרי שלא קרא או הפגין בפומבי נגד ממשלת השינוי.

"גיס חמישי בליכוד", הטיח אחד מהחברים במזכירות כלפי ראש המועצה אזורית שומרון, כשעוד כמה תוקפים אותו, כך על פי התיעוד שחשף העיתונאי עמית סגל. בעקבות המתקפה דגן יצא מהכינוס.

ב'כאן חדשות' שוחררו עוד צילומים מישיבת המזכירות - שבהן נראה דגן מתייחס למוחים נגדו: "הם לא מייצגים אף אחד ב'ליכוד', כי היא תנועה של מיליוני אזרחים. אנחנו צריכים להכיל גם אנשים כמוך שמלאי שנאה (פנה אל אחד הנוכחים שתקף אותו)".

"אנחנו אבל מכילים את כולם, כי אנחנו מייצגים את עם ישראל. שימו לב - יש פה אחד שצורח כל השאר שותקים", פנה אל חברי מזכירות 'הליכוד'.

יוסי דגן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד