ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מנפץ את תקוות הימין

הח"כ מצנן את ההתלהבות: גנץ בעד הממשלה

בימין עקבו באדיבות אחרי הסדק שנפער בין הצמד בנט-לפיד לבין גנץ שלא הסתיר את אכזבתו מהיותו הגלגל השמיני של הממשלה, שר התרבות והספורט מצנן הבוקר את ההתלהבות: "זה חשוב מכדי שנוותר על זה. מבחינתנו, אין משהו חשוב יותר כעת"

הח"כ מצנן את ההתלהבות: גנץ בעד הממשלה
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך הימים האחרונים הלכה והתגברה התקווה בקרב אנשי גוש הימין, כי משבני גנץ יפנים כי ראש ממשלה הוא לא יהיה, הוא יתפנה לחשוב למה לו להיות גלגל שמיני של ממשלה מקרטעת. ואולי לחבור לממשלה בראשות נתניהו תמורות סל הטבות ולהפוך ללשון המאזניים.

הבוקר (שישי) בחשבון הפייסבוק שלו צינן השר חילי טרופר מטעם המפלגה את ההתלהבות מהחריקות בין גנץ לצמד בנט-לפיד, והבהיר כי כחול לבן הם בעד הממשלה: "נראה לי שאפשר לחדול מהעיסוק בהבעות הפנים של בני גנץ ולהתעסק בדברים החשובים. בחיים עצמם" כתב טרופר.

טרופר עבר ופרט כמה כל אחד מהחברים מחוייב לקואליציית השינוי: "בני גנץ בעד הממשלה הזו. היא לא היתה קמה בלעדיו ובלעדי כחול לבן. אפשר להסיר את הלכאורה ספק בעניין הזה. בני גנץ הוא גם היחיד שיכול היה להיות כבר ראש ממשלה. לא בהסכם עתידי, לא על סמך הבטחות ריקות, אלא במציאות – אם רק היה קורץ לנתניהו. אך הוא בחר שלא. כי הוא מאמין בממשלה החדשה שקמה".

"אז כן, בכנותו, הוא לא תמיד מסתיר את תחושת הקבס שחש כשפוגש צביעות. ובאנושיותו, הוא לא בקלות שוכח את מי שביזה ולעג, אבל הוא בעיקר לא עסוק בכל אלה. זה לא יותר מצל חולף. העיקר הוא האור שמאיר מהממשלה החדשה. בזה בני, אני ויתר החברים בכחול לבן עסוקים. לזה אנו מחויבים" הבהיר השר.

"הוא מעדיף להגיד בקול ברור שיש, למשל, לעמוד בהבטחה לבוחרים להקים ועדת חקירה בעניין רכש הצוללות וכלי השיט. בדיוק כפי שאמר ועשה בעניין ועדת החקירה לאסון מירון. אם מישהו חושב שלא נכון להקים את הוועדות האלה זה בסדר, רק שיאמר זאת ביושר" הבהיר טרופר, וסיכם: "ובעיקר עסוק בני גנץ יום ולילה, פשוטו כמשמעו, בביטחון ישראל".

לדידו של טרופר לא רק גנץ עסוק ומרוצה: "פנינה עסוקה בעליה ובקליטה, אורית בחדשנות ובמדע ואני בתרבות ובספורט. כל היתר, כולל ניתוח זוויות החיוך הם לא יותר מהערות שוליים. אני משוכנע שכולנו עוד נלמד לדייק את העבודה המשותפת ומאמין שכולם יתגייסו למטרה הגדולה לשרת את אזרחי ישראל".

לסיום כתב: "זה חשוב מכדי שנוותר על זה. מבחינתנו, אין משהו חשוב יותר כעת".

חילי טרופר בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד