י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סערת חב"ד בבני ברק

פרסום ראשון: העסקן תקף: "מלבד חלוקת קרטיבים - זייברט לא עשה כלום"

פרסום ראשון: ברקע אסיפה שחנוך זייברט כינס בביתו נגד ר"ע בני ברק אברהם רובינשטיין - עסקן בכיר בחב"ד חושף כי זייברט לא קיים את הבטחתו לתת הקצאה לבית כנסת של חב"ד בעיר. מרגליות הוסיף כי עסקני חב"ד אחרים שפנו בעבר לזייברט עבור צרכי חב"ד בבני ברק, "לא נענו אפילו ביחס. ולפעמים, ביחס מזלזל ומנוכר"

פרסום ראשון: העסקן תקף: "מלבד חלוקת קרטיבים - זייברט לא עשה כלום"
חנוך זייברט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עסקן בכיר בחב"ד וממנהלי הסמינר בבני ברק, שלמה מרגליות, חושף כי חנוך זייברט, ר"ע בני ברק לשעבר, לא קיים את הבטחתו לתת הקצאה לבית כנסת של חב"ד בעיר. מרגליות הוסיף כי עסקני חב"ד אחרים שפנו בעבר לזייברט עבור צרכי חב"ד בבני ברק, "לא נענו אפילו ביחס. ולפעמים, ביחס מזלזל ומנוכר".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשבוע שחלף, זייברט הזמין עשרות עסקני ורבני חב"ד לאסיפה מיוחדת, על רקע המאבק נגד ר"ע בני ברק רובינשטיין, שתומך בהקמת בית ספר חדש לבנות חב"ד בעיר. לאכזבתו, רק שישה מהמוזמנים נענו לבקשתו והגיעו לאסיפה, שהועברה בעקבות כך לביתו ולא במקום הגדול, בו היא הייתה אמורה להתקיים.

בכיר בעיריית בני ברק ששוחח עם 'בחדרי חרדים' אמר כי "זייברט זימן לאסיפה את הרב יוסף יצחק בלינוב ואת הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, מרבני חב"ד, כדי שאלה יעניקו לו גיבוי למאבק, לאחר שרבה של בני ברק, הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא למרות היותו רב חב"די מסרב לתפוס צד ולגבות את אחד מהצדדים במחלוקת החב"דית".

מרגליות, שמנהל גם את בית חב"ד ובית הכנסת של חב"ד בפרד"ס כץ, שלח את המכתב לגודי סילמן, רל"ש ר"ע בני ברק אברהם רובינשטיין, כתמיכה בראש העיר ופעילותו למען קהילת חב"ד.

מרגליות התייחס למאבק של זייברט, וכתב כי "זייברט הבטיח להורים שרק הוא ידאג לחב"ד בו ברגע שעד היום הזה מלבד קרטיבים לתהלוכות ל"ג בעומר, לא רק שהוא לא דאג לחב"ד, לא הקצה שטח, לא נתן תקציבים שמיועדים למוסדות חב"ד, אלא מתברר לפי מכתבך שהוא פעל מאחורי הקלעים להוציא את השטח של חב"ד ולהשתמש בזה למען האינטרסים שהוא צריך במלחמתו עם פרוש מבלי להתחייב כלום לחסידי חב"ד".

"זכור לי בכאב הצעקה של ראש העיר היקר הרב אברהם רובנשטיין שליט"א, 'אני רוצה לעזור לחב"ד אבל מה אני יעשה שהחסידים נלחמים בי ולא רוצים לעזור לחב"ד'", כתב מרגליות.

ל'בחדרי חרדים' נודע גם כי במהלך השבוע הקרוב צפויה לצאת תמיכה ציבורית ופומבית בר"ע בני ברק אברהם רובינשטיין, מצד שורה של רבנים בכירים בחב"ד.

'בחדרי חרדים' פנה לקבל את תגובתו של חנוך זייברט אך עד כה טרם התקבלה תגובה.

 

חנוך זייברט אברהם רובינשטיין חב"ד סמינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד