כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"מלבינים לבדואים"

סמוטריץ' תוקף את הצביעות של ממשלת בנט

לאחר שדווח על המתווה המסתמן לפינוי המאחז אביתר, יו"ר 'הציונות הדתית' טען כי עצם הפינוי עצמו הוא עוול יהודי: "הריסת הישוב היא צביעות" | בנוסף תקף את ממשלת השינוי: "מלבינים עשרות אלפי מבנים לא חוקיים של בדואים בנגב"

סמוטריץ' תוקף את הצביעות של ממשלת בנט
מאחז אביתר צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

ברקע משבר חוק האזרחות, בקואליציה, בעיקר בצד הימני, נגררים למשבר סביב פינוי אביתר, והיום (ראשון) יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף את כוונתם לפנות את המאחז.

חבר הכנסת סמוטריץ׳ התייחס לעצם הריסת המאחז החדש, ובנוסף תקף את כוונת הממשלה להכשיר מבנים בלתי חוקיים של המגזר הערבי בשומרון המגזר הבדואי בנגב.

"‏מול עצימת העיניים לנוכח אלפי מבנים לא חוקיים של ערבים סביב אביתר", פתח יו"ר 'הציונות הדתית' בציוץ בטוויטר. "מול חאן אל-אחמר שעדיין עומד, מול כוונת ממשלת השמאל הזו להלבין עשרות אלפי מבנים לא חוקיים של הבדואים בנגב".

"מול הרמת הראש וההתרסה האלימה של הערבים סביב אביתר - הריסת הישוב היא צביעות ועוול יהודי, ציוני, מוסרי ומשפטי", תקף.

בסוף השבוע האחרון, יו"ר 'הציונות הדתית' כתב כי ראש הממשלה בנט פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וביקש ממנו להקפיא את ההריסות במגזר הערבי ובמגזר הבדואי. לטענת יו"ר 'הציונות הדתית', היועמ"ש בוחן זאת.

"‏מקורותיי מספרים שבמסגרת התשלומים לרע"מ על תמיכתה בקואליציה", צייץ סמוטריץ׳ והמשיך, "פנה השבוע בנט רשמית ליועמ"ש בבקשה להקפיא את ההריסות במגזר הערבי והבדואי והיועץ בוחן זאת".

"הייתי בטוח שהוא יבקש להקפיא את ההריסה גם באביתר. אז זהו שלא. הממשלה הזו היא ממשלה לא ציונית ומסוכנת", הוסיף.

בצלאל סמוטריץ ממשלת בנט לפיד חאן אל אחמר אביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד