י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הסוף שלך יגיע מהר"

בית חולים לילדים פיטר רופאה שהאשימה את ישראל ב"קניבליזם"

בית החולים לילדים בפיניקס אריזונה פיטר רופאה ממוצא פלסטיני לאחר שהאשימה את ישראל ב"קניבליזם" ברשתות החברתיות | האישה מצידה טוענת כי הטענות שתטפל אחרת בחולים יהודים משאינם יהודים - שקריות

בית חולים לילדים פיטר רופאה שהאשימה את ישראל ב"קניבליזם"
רופא, אילוסטרציה צילום: pixbay

קרדיולוגית ילדים פלסטינית - אמריקנית פוטרה מתפקידה בבית החולים לילדים בפיניקס לאחר שפרסמה במדיה החברתית שלה האשמות כי ישראל היא מדינה "קניבלית".

חשבון הטוויטר "עצרו אנטישמיות" שיתף צילום מסך של אחד הפוסטים שלה בפייסבוק מ-26 במאי, אז כתבה ד"ר פידאה ווישה, "אנו נחשוף את הטבח, רצח שאתה הציונים גאים בהם". עוד כתבה, "נגלה את צימאונך להרוג את ילדינו הפלסטינים, מדינה המבוססת על זוועה, חוסר אנושיות, גזענות וקניבליזם לעולם אינה תשרוד זמן רב" היא כתבה. "היי ישראל, הסוף שלך מגיע מהר ממה שאת חושבת".

ארגון Stop anti-Semitism כתב בחשבון הטוויטר שלו. "מחריד, רופאת ילדים קוראת לסיום המדינה היהודית ומפיצה שקרים מגונים על ישראל, כולל שהם אוכלים בני אדם אחרים (קניבליזם). אישה מלאת שנאה זו אינה בריאה מוסרית ואתית להיות סביב ילדים יהודים".

ההודעה של הרופאה האנטישמית שותפה מאות פעמים. יומיים לאחר מכן השיב בית החולים הודיע כי היא פוטרה. "לאחר סקירה מעמיקה של העובדות הקשורות לעניין זה, אדם זה אינו מעניק עוד טיפול לילדי בית החולים", נכתב בציוץ של בית החולים.

הפוסט המדובר כבר לא נראה בפרופיל הפייסבוק של ווישה, וחשבון האינסטגרם שלה פרטי, כך שאין אפשרות לראות מה היא כתבה, כך דווחה סוכנות הידיעות היהודית JTA, בסרטון כנראה מחשבון האינסטגרם שלה שפורסם בטוויטר, היא אומרת שהיא מצונזרת וכי כל טענה שהיא תטפל בחולים ציוניים או בחולים ישראלים אחרת משאר החולים, הן טענות כוזבות".

הפוסט של הרופאה.

רופאה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד