י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המהומות חזרו

מבוכה לקואליציה: לא הצליחו להשיג רוב בוועדה המסדרת

הקואליציה הפסידה היום בהצבעה הראשונה בוועדה המסדרת | נציג כחול לבן שהבריז הפיל את ההצבעה החוזרת | מעבר לביזיון של ההפסד בהצבעה וחוסר ההצלחה של הקואליציה להתנהל, כעת נדרשים לפחות 45 יום להצבעה נוספת מאז שהונחה ההצעה על שולחן הכנסת

מבוכה לקואליציה: לא הצליחו להשיג רוב בוועדה המסדרת
ח"כים בוועדה המסדרת צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מבוכה לקואליציה, לאחר שאמש (ראשון) דווח כי באופוזיציה זועמים על כינוס הדיון של הוועדה המסדרת כבר בשעה 08:30 בבוקר, בעוד שישנם חברי כנסת המתגוררים במרחק רב מהמשכן. התייצבו הבוקר החברים להצבעה, ובמהלך הדיון עלה להצבעה הצעת החוק לתיקון פקודת התעבורה בעניין מוניות השירות.

לאחר ספירת קולות המצביעים התברר כי ההצעה לא עברה, בעקבות כך ש-16 הצביעו בעד, ו-16 הצביעו נגד, כך שהקואליציה לא הצליחה להביא רוב. היו"רית העלתה את הנושא להצבעה חוזרת, ושוב הקואליציה הפסידה,  בהיעדרו של חבר קואליציה מטעם מפלגת כחול לבן. 

מעבר לביזיון של ההפסד בהצבעה וחוסר ההצלחה של הקואליציה להתנהל, כעת נדרשים לפחות 45 יום להצבעה נוספת מאז שהונחה ההצעה על שולחן הכנסת.

חבר הכנסת שלמה קרעי אמר בתגובה להפסד של הקואליציה: "סותמים פיות, מנסים לגנוב הצבעות ובסוף נופלים בהצבעה. זו רק ההתחלה עד שהממשלה הרעה הזו תיפול. קואליציה כושלת. הביתה".

בנוסף התרחש הבוקר עימות נוסף בוועדה עת איחר מיקי זוהר לישיבה, ובירר באיזה סעיף דנים, הוא ננזף על ידי היו"רית, ותקף אותה: "תעני כמו ילדה טובה", לאחר מכן התנצל על חוסר הכבוד של תגובתו: "אם נפגעת ממני חלילה אני מתנצל, שלא תהיינה אי הבנות. זה היה בלהט הרגע, צעקת עליי ישר שאיחרתי. הם בדרך כלל מצטטים את הדברים הפחות נעימים אבל אנחנו רגילים. לא נורא".

חבר הכנסת מאיר פרוש התראיין הבוקר אצל רזי ברקאי בגל״צ ותקף את הממשלה: ״אין שום זכות קיום לממשלה הזו. אם שר בממשלה, השר לביטחון פנים, קופץ ואומר שאין בעיה שארה"ב לא תכיר ברמת הגולן, זה ברור למה הממשלה הזו מסוכנת". פרוש הוסיף וסיפר על המתרחש בוועדה המסדרת: "זימנו אותנו היום ל-8:30 לוועדה המסדרת, אבל רק האופוזיציה התייצבה".

וועדה מבוכה לקואליציה אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד