י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דין ציפמן כדין בלפור?

המשטרה תצמצם את ההפגנות סמוך לביתו של בנט

בעקבות הזעם הגובר מצד שכניו של נפתלי בנט, החליטה המשטרה להטיל מגבלות משמעותיות על מחאות פעילי הימין סמוך לביתו, בהתאם להחלטת היועץ המשפטי לממשלה | בין היתר יצומצם מספר הפגנות ל-3 בשבוע והמפגינים יורחקו לרחוב סמוך 

המשטרה תצמצם את ההפגנות סמוך לביתו של בנט
הפגנה סמוך לביתו של בנט צילום: vshalom Sassoni/Flash90

שכניו של ראש הממשלה החדש נפתלי בנט, המתגוררים בשכונה הפסטורלית ברעננה, זועמים בימים האחרונים על התגברות המחאות באזור, וטוענים כי העניין הפך למטרד עבורם. התושבים אף איימו לפנות לבג"ץ במידה והמחאות לא ייפסקו.

כעת, החליטה המשטרה להתערב ולהציב הגבלות על המחאה סמוך לביתו של ראש הממשלה. במסמך שגיבשה המשטרה - בהתאם להחלטת היועמ"ש בנוגע להפגנות מול ביתם של אישי ציבור - הוחלט שהמחאות לא יתקיימו ליד ביתו, אלא רחוק יותר ברחוב ציפמן. בנוסף, במידה ומספר המשתתפים יעלה על 200 המחאה תורחק עוד יותר.

עוד הוחלט, כי מספר המחאות יצומצם לפעמיים באמצע השבוע ופעם נוספת בסופו. בימי שבת לא יתקיימו מחאות כלל. במשטרה הבהירו כי לא יאפשרו רעש חזק או בלתי סביר בכל שעה ובכל דרך שהיא.

בימים האחרונים נרשמו מספר תקריות במהלך המחאות באזור, כשהבולטת שבהן היא התלונה של שתי פעילות ימין על כך שאחת השכנות השליכה לעברן אקונומיקה. יצוין כי המשטרה טרם עצרה חשודים במעשה ועדיין נבדק מי עומד מאחוריו.

יחד עם זאת, פעילי הימין שמפגינים נגד ראש הממשלה החדש, טוענים כי מדובר בהתעמרות, וכי המשטרה לא פעלה כך בהפגנות השמאל שכוונו נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו. 

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא שפעל לצד התושבים בנוגע להפגנות, הגיב להחלטת המשטרה ואמר כי הוא "רואה בכך, הישג ראשון ומשמעותי, במאבק המתמשך למנוע סבל וטרדה מתושבים המתגוררים באזור.

"המתווה החדש", לדברי ברוידא, "הוא תולדה של שיח שקיימנו בשבוע שעבר עם הקצונה הבכירה של המשטרה, בראשות מפקד המחוז ניצב משה ברקת. בפגישה העליתי את הדרישה לגיבוש מתווה מידתי לקיום ההפגנות באיזור בית ראש הממשלה".

 

 

הפגנות ראש הממשלה נפתלי בנט רעננה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד