י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בדקנו ומצאנו

"הילד באוטו נמצא במצוקה": כך נינצל מאסון השכחה הבא

בקרוב נחויב כולנו בהתקנת מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב. יצאנו לבדוק, לחקור ולהשוות מי מהן תבטיח שהילדים בטוחים. באמת

"הילד באוטו נמצא במצוקה": כך נינצל מאסון השכחה הבא
ילד בכסא בטיחות צילום: unsplash

מה בעצם קורה ב-1.8?
להורים לילדים קטנים יש לא מעט דאגות וטרדות, כעת מצטרפת אליהן אחת נוספת: החל באוגוסט הקרוב, כל מי שמסיע ברכבו ילד שעדיין לא מלאו לו ארבע שנים, יחויב להתקין מערכת נגד שכחת ילדים. המערכות נועדו להפחית את תדירות המקרים שבהם תינוקות ופעוטות נשכחים במכונית חונה, וסובלים בעקבות זאת, בייחוד בימי הקיץ, מפגיעות קשות שמובילות לעתים למוות.

חובת התקנת המערכת תחול על כל רכב פרטי המסיע ילדים מתחת לגיל 4. על המערכת לעמוד בדרישות של התקן האיטלקי. הקנס בגין הסעת ילדים מתחת לגיל 4 ללא התקנת מערכת כזו יעמוד על 250 ₪ וכן 4 נקודות..

ונשמרתם מאוד לנפשותיכם,
מי בעצם מפקח על מערכות הבטיחות בישראל?

עם הודעת משרד התחבורה על כניסת התקנה לתוקף, מיד הוצף השוק באינספור מערכות בטיחות המבטיחות למנוע את שכחת הילד ברכב. אם מבוססות חיישנים, מצלמות בטיחות והשכיחות והעדיפות שבהן מבוססות כרית המונחת ע"ג מושב הבטיחות של הילד ומתריעה באמצעות אפליקציה שנמצאת במכשיר הסלולרי של ההורה, במידה ושכח את הילד מאחור. לאור ריבוי המוצרים בשוק, יצאנו לבדוק מי מפקח על כריות הבטיחות? ומסייע להורים להבין שלא כל כרית היא באמת כרית בטיחות.

או כפי שניסח זאת יועץ בטיחות בכיר שראיינו לכתבה: "יש הרבה מכשירים שמסתובבים בשוק, שעדיין לא עברו את אישור משרד התחבורה. לשוטר הממוצע אין באמת את הידע המספק להבחין אם זה סנסור שכן עבר תקן של משרד התחבורה או סנסור כללי שלא עומד בתקן, על אחת כמה וכמה להורים שבאים לרכוש מערכת כזאת, אין את הכלים והידע כדי לקבל החלטה מושכלת האם המערכת שאמורה לשמור על הילדים, בטוחה באמת"

 לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף אודות המערכת המשוכללת<<<

כולם מפזרים הבטחות ריקות, מי גם עומד בהן?
בסקר שוק נרחב שעשינו לטובת הכתבה, גילינו להפתעתנו שכל כריות הבטיחות בשוק מתהדרות באותן הבטחות בדיוק: כרית נוחה לשימוש, אפליקציה מתקדמת ושלל הבטחות שנשמעות זהות לחלוטין ומקשות על ההורה הממוצע לקבל החלטה. לכן, ריכזנו עבורכם בטבלה מס' הבדלים בולטים שהובילו אותנו למסקנה הנחרצת: כשזה נוגע למניעת שכחה ברכב, יש מערכת בטיחות אחת שעולה משמעותית על היתר:

 

התקדמו ל-Babybeep מערכת הפרימיום היחידה שמבטיחה שהילדים שלכם בטוחים. באמת.

אם כן, תוצאות מחקר השוק שעשינו מראות באופן חד משמעי Babybeep
בולטת הרבה מעל היתר: באיכות, בבטיחות, באחריות. הכרית העומדת גם בתקן משרד התחבורה וגם בתקן האיטלקי המחמיר, נותנת שלל התראות ישירות לסלולרי של ההורה בעת שכחת הילד מאחור, כולל התראות למספרי חירום של בני משפחה אחרים עם מיקום הרכב במידה וההורה הנוהג שכח את הסלולרי במכונית
.
היצרן הוא גם מפתח האפליקציה כך שבכל עדכון גרסה בעיה או תקלה יש כתובת אחת שנותנת אחריות מלאה ומענה מסביב לשעון.

 לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף אודות המערכת המשוכללת<<<

שכחת ילדים ברכב פטנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד