י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"העלאת הארנונה תפגע קשות בשכבות החלשות"

בעקבות סדרת אישורים שחילק משרד הפנים לרשויות מקומיות להעלאת מחירי הארנונה, מתגייסת מפלגת הגמלאים להילחם באישור • טרם הוחלט על הגדלת הארנונה בירושלים

מאשר פגיעה בחלשים. אלי ישי
מאשר פגיעה בחלשים. אלי ישי

בעקבות אישורו של שר הפנים, אלי ישי, להעלאת מחירי הארנונה באופן רטרואקטיבי מתחילת השנה למספר רב של רשויות מקומיות, יוצא יו"ר מפלגת הגמלאים (זוכרים?) רפי איתן בקריאה נזעמת לשר הפנים לחזור בו מההחלטה האומללה, לדבריו.

איתן מציין, כי העלאת הארנונה תהוה מכה נוספת בכיסם של החלשים והקשישים, מה גם שהצעד של העלאת רטרואקטיבית אינו ראוי כאשר הוא נעשה לקראת סוף השנה. למחאה הצטרף גם יו"ר ועדת המפלגה, הפרופסור אמנון כספי.

ההעלאה המדוברת אושרה בסדרה של רשויות מקומיות, ביניהם ניתן למנות את הערים גבעתיים, קרית גת, רעננה, רמת גן, אור יהודה, בית שמש ונס ציונה. באופן מפתיע ביקשה עיריית ראשון לציון להפחית את מחירי הארנונה – וקיבלה את אישורו של השר.

יצויין, כי רשות המעוניינת לשנות את מחירי הארנונה נזקקת לאישוריהם של שרי הפנים והאוצר. מלבד רשימה של כ-30 רשויות שכבר קיבלו אישור לבצע שינוי, וכ-90 בקשות נוספות שנידחו, עדיין מונחות 30 בקשות שטרם טופלו, ביניהם: ירושלים, חיפה, תל אביב, באר שבע, אילת, חולון והרצליה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד