כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הועברו למשטרה

בדרכם למדינה אדומה: 8 אזרחים הורדו מהמטוס

על פי התקנות של קברניטי המדינה, אסורה יציאה למדינות ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה, ללא האישור הקבוע בתקנות, | עבירה אשר על הפרתה יוטל על המפר קנס בסך 5,000₪ | הבוקר 8 בני אדם הורדו מהטיסה

בדרכם למדינה אדומה: 8 אזרחים הורדו מהמטוס
תיעוד מנתב"ג בעידן הקורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בקרי הגבול של רשות האוכלוסין וההגירה בשת״פ משטרת ישראל, זיהו הבוקר (שלישי) בטיסת 'אירפלוט' לרוסיה, 8 נוסעים ישראלים שניסו לעלות לטיסה לרוסיה, המהווה מדינה ברמת סיכון גבוהה, עם דרכונים זרים וזאת ללא אישור ועדת החריגים כפי שמחוייב עפ"י התקנות.

השמונה הורדו מהטיסה והועברו להמשך טיפול במשטרת ישראל. כידוע על פי התקנות יציאה למדינות הנ״ל, ללא האישור הקבוע בתקנות, הינה עבירה אשר על הפרתה יוטל על המפר קנס בסך 5,000₪.

לאור כך משרד הבריאות בקשו להבהיר שוב כי יציאת אזרחים ותושבים ישראלים למדינות ברמת סיכון מרבית אסורה, למעט מי שמחזיק באישור הקבוע בתקנות. המדינות הן: ארגנטינה, אסורה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה.

במשרד הבריאות הוסיפו והזכירו כי הנ"ל בתוקף עד יום - 11.7.21 ויוארך בהתאם לרמת התחלואה בכל אחת מהמדינות. לאור התחלואה המתגברת בעולם, משרד הבריאות ממליץ להימנע כלל מנסיעות שאינן חיוניות לחו"ל בעת הזו.

רוסיה משטרת ישראל קורונה טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד