כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אין בעיית מלאי

ראש הממשלה בנט הסביר מדוע בנו לא התחסן

דוגמא אישית? נפתלי בנט הגיע הבוקר אל מתחם החיסונים של קופת החולים מכבי בחולון וסיפר על ילדיו. לדבריו בתו מיכלי הולכת למיטב ידיעתו להתחסן היום, ובנו הבכור עדיין לא הלך להתחסן בעקבות כאב גרון שיש לו

ראש הממשלה בנט הסביר מדוע בנו לא התחסן
נפתלי בנט בנאומו צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר הבוקר (שלישי) במתחם החיסונים של קופת החולים מכבי בחולון, ביחד עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ממונה הקורונה, פרופ' נחמן אש, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, רן סער וראש העיר חולון מוטי ששון.

בנט ליווה מספר בני נוער במקום בזמן שחוסנו לנגיף הקורונה ושוחח עמם על חשיבות החיסון בשביל למגר את הנגיף. הוא הוסיף וביקש מהמתחסנים שישכנעו את חבריהם לכיתה לבוא ולהתחסן בהקדם, ובתוך כך שלח הודעה קולית לקבוצת הווטסאפ הכיתתית של אחת המתחסנות.

בדבריו במקום אמר בנט: "אתמול שברנו שיא של מספר חודשים - 18,000 ישראלים התחסנו. זה גידול של 500% בתוך כמה ימים, בזכות ההיענות הגדולה של בני הנוער והציבור לקריאה הלאומית להתחסן. אני קורא לכולם, עוד פעם ועוד פעם – צאו להתחסן. אני רוצה להדגיש - אין בעיית מלאי, יש לכל המדינה חיסונים, אבל יש להם תוקף".

בנט הוסיף וסיפר על ילדיו, לדבריו בתו מיכלי הולכת למיטב ידיעתו להתחסן היום, ובנו הבכור עדיין לא הלך להתחסן בעקבות כאב גרון שיש לו, ולאור כך נדחה החיסון שלו בכמה ימים.

בתוך כך דווח אמש ב'כאן 11' כי משרד הבריאות ישמיד 800 אלף חיסונים לקורונה, אם לא תימצא מדינה שתרכוש אותם בשבועיים הקרובים.

יצוין, כי מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,566,179 בני אדם. מתוכם, 5,163,037 בני אדם התחסנו במנה השנייה.

 

קורונה חיסונים נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד