ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"ילד בריא ומתוק"

אסון: הראל חיים נפטר שבוע אחרי שטבע בבריכה

נקבע מותו של הילד הראל חיים שטבע לפני כשבוע בבריכה הציבורית בעיר בת ים. במהלך השבוע האחרון, נלחמו הרופאים על חייו ומשפחתו ביקשה שיתפללו עבורו

אסון: הראל חיים נפטר שבוע אחרי שטבע בבריכה
הראל חיים ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

בבית החולים וולפסון בחולון נאלצו היום (רביעי) הרופאים לקבוע את מותו של הילד הראל חיים מדלעי ז"ל, שטבע לפני כשבוע בבריכה הציבורית בבת ים. במהלך השבוע האחרון, נלחמו הרופאים על חייו ובני משפחתו המתגוררים בשומרון, קראו לציבור להתפלל עבור החלמתו.

"ברוך דיין האמת. בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על פטירת הילד הראל מדלעי ז"ל", כתבה מוקדם יותר אמו בעמוד הפייסבוק שלה. היא ציינה כי הלווייתו תתקיים היום בשעה 18:00 בבית העלמין פרדס החיים בכפר סבא. ובני המשפחה יושבים שבעה בבית המשפחה ביישוב.

הראל חיים טבע ביום שלישי שעבר בבריכה ציבורית בעיר בת ים. הוא נמשה מהמים על ידי המציל ואזרחים ששהו במקום. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך ניסיונות להציל חייו.

לפי הערכות, הילד היה כ-3 דקות מתחת למי הבריכה. הוריו לא היו במקום, אלא חבר של בני המשפחה. חובשי רפואת חירום במד"א, יוסף ששון ומעוז ויברמן סיפרו לאחר הטביעה: "הובילו אותנו אל ילד ששכב מחוסר הכרה על שפת הבריכה והמציל מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101 של מד"א. מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

בשבוע שעבר, בשעה שהיה מאושפז בבית החולים, שוחחה אמו עם כלי התקשורת וסיפרה כי "הוא היה ילד בריא ומתוק". לדבריה, "זו לא פעם ראשונה שנסע עם החבר הזה וקרה מה שקרה. היא אמרה מקווה שיצא מזה, שיתחזק ושהכול יתהפך לטובה".

היא ביקשה "לא להפסיק להתפלל. להגיד תהילים, תפילות ילדים, הפרשות חלה, קבלות טובות, וצניעות לרפואת הראל חיים בן שירה". "אין לנו מושג מה בדיוק קרה. אנחנו גם לא יודעים לדבר על זה, בגלל החקירה", אמרה אמו.

טביעה בבריכה בת ים שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד