כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
צפו במאמצי החילוץ

בתלת מימד: כך נראה הבניין שקרס • תיעוד

בניסיון לסייע במאמצי איתור הגופות במיאמי, צוות מיוחד באגף המודיעין בנה מודל תלת-מימדי הממפה את הבניין שקרס | מפקד הצוות: "אנשי הצוות משתמשים ביכולות טכנולוגיות מתקדמות על מנת לסייע למשלחת פיקוד העורף במיאמי"

בתלת מימד: כך נראה הבניין שקרס • תיעוד
קריסת הבניין בתלת ממד צילום: דובר צה"ל

למשלחת פיקוד העורף ומשרד החוץ הנמצאת במיאמי הצטרפו ביממה האחרונה חברי משלחת נוספים ביניהם מחלצים, מהנדסים ואנשי אוכלוסייה, לצורך חיזוק וסיוע למשלחת הקיימת. צוות מבצעי של יחידה 9900 באגף המודיעין בנה מודל תלת-ממדי הממפה את הבניין שקרס ובכך מייעל את תהליך איתור הגופות במבנה. 

המשלחת פועלת בשני מאמצים עיקריים, מאמץ החילוץ וההנדסה ומאמץ האוכלוסייה בו מסייעים קציני פיקוד העורף למשפחות הנעדרים. בצבא מציינים כי פעילות משלחת צה"ל תמשך ככל שיידרש.

במקביל עובד צוות הקונסוליה הישראלית, בראשות הקונסול הכללי, מול השלטונות המקומיים, המשפחות וראשי הקהילה היהודית, ובוחן דרכים נוספות שבהן נוכל לסייע, דוגמת תמיכה נפשית למשפחות ולקהילה.

"בשגרה, אני מפקד על צוות מיוחד שבונה מודלים תלת-ממדיים לצורך ביצוע פעילויות מבצעיות של צה״ל", אומר של מפקד צוות ביחידה 9900, סגן נ', "בימים האחרונים, אנשי הצוות משתמשים ביכולות טכנולוגיות מתקדמות על מנת לסייע למשלחת פיקוד העורף במיאמי".

לדבריו, "ניתחנו את הבניין שקרס ובנינו מודל תלת ממדי שלו, שיאפשר לאנשי פיקוד העורף, לסייע בחילוץ ולהתמצא בין ההריסות בצורה מהירה ואפקטיבית יותר. אנחנו מודים על הזכות וגאים לקחת חלק במאמץ הומניטרי חשוב כל כך".

אסון מיאמי צה"ל פלורידה חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד