ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שיחה נגד חיסונים לילדים

הגאון הרב אלון: ראש הממשלה החדש נפתלי בנט דיקטטור | צפו

הגאון רבי יואב אלון מסר השבוע שיחה תקיפה ונרחבת בפני שומעי לקחו נגד מתן חיסונים לילדים. הרב אלון אף תקף את ראש הממשלה החדש נפתלי בנט על פנייתו הישירה אל הילדים בנושא החיסונים כינה אותו "דיקטטור". בהמשך תקף את ד"ר משולם הרט שמעודד את חיסוני הילדים, כשלדבריו עשה זאת למרות שהנושא כלל לא בתחומו המקצועי ומבלי להבין את המשמעות לכך

הגאון הרב אלון: ראש הממשלה החדש נפתלי בנט דיקטטור | צפו
הרב יואב אלון צילום: באדי

בשיחה שנמסרה בעיר רחובות על ידי הגאון הרב יואב אלון בנושא החיסונים, הרחיב הרב אלון שנודע בקו המלחמתי שמוביל נגד חיסוני הקורונה, הפעם בנושא החיסונים לילדים שבימים אלו מופעל לחץ גדול על ההורים לשלוח את ילדיהם להתחסן מפני נגיף הקורונה.

הרב אלון טען כי ראש הממשלה החדש נפתלי בנט, מתנהל כמו דיקטטור. הרב אלון זעם על פנייתו אל הילדים בעצמם בניסיון לעקוף את הסמכות ההורית בנושא זה. הרב אלון אף תקף את ד"ר משולם הרט שמיהר לגבות ולפרסם את עידודו להתחסנות ילדים.

השיחה המלאה כפי שנמסרה לפני שומעי לקחו של הרב אלון:

בשיחה זו ברצוני לגרום לכך שאנשים חס וחלילה לא ישלחו את ילדיהם להתחסן בחיסון לקורונה אני רוצה להתמקד במטרה זאת, ולכן אשתדל להימנע מדברים שעשויים להסיח את הדעת.

אך יש דברים מאוד חשובים לומר וביניהם סכנות אחרות שאורבות לנו כגון הפעלת ה-G5 נראה שהיא כבר התחילה בפועל בצורה מסוכנת, וסכנת התקפת סייבר שקלאוס שווב בעצמו מראשי המאפיה העולמית אמר שהאפקט שלה על אנושות יהיה הרבה הרבה יותר גדול מהאפקט של הקורונה, שסך הכל זאת מטרתם למוטט את הכלכלה ועוד נושאים חשובים הקשורים לתהליכים הגורמים לכל הסכנות הללו, תהליכי קבלת החלטות.

אני רוצה להגיע לענין העיקרי - לטירוף הזה שנקרא חיסוני קורונה לילדים, ואני רוצה להגיע לזה שעל אף שהמיינסטרים מפמפם כל הזמן כמה חשוב לרוץ ולקחת חיסונים, אני רוצה להגיד כמה חשוב קודם כל לשמוע את הצד השני, כי כששומעים את הצד השני נראה לי שאחר כך כבר אין יותר שאלה.

וכאן צריך להפריד בין שני עניינים: יש את העניינים הרפואיים, שם צריך להבין מה הסכנות שיש בחיסונים האלה גם למבוגרים וגם לילדים, ועוד יותר חשוב זה להבין מה שאני נוהג לקרוא 'מדעי המאפיה'. להבין מי האנשים שבאמת עושים את זה, מי המשפיעים, מה המטרות שלהם? מה האג'נדות שלהם? ונראה שזה העניין החשוב ביותר להבין מי האנשים האלה ואיזה אג'נדות יש להם.

אז נתחיל מהעניינים הרפואיים: על פניו הצליחו ליצור מצג שהחיסונים הצליחו, מאוד מאוד הצליחו, וברוך השם התחילו בארץ ישראל וחזרנו לשגרה, אבל המצג הזה הוא מצג שווא, מונעים נתונים על מספר המתים שמתו בבירור מהחיסונים, על מספר הנפגעים שהמספרים האלה האם גדולים מאוד גם בארץ גם בעולם, מי שרוצה יותר להתעדכן בנתונים כדאי שישיג את הנתונים של הועדה המקצועית העצמאית נראה לי בראשותו של דוקטור פינקי פיינשטיין ומכילה גם עורכי דין אנשי ציבור שבה הם מרכזים אינפורמציה מה שהם מצליחים להשיג אחרי ההחשכה של משרד הבריאות והתמונה מאוד מאוד עגומה, כמה נפגעו מהחיסונים, כמה נפטרו, כדאי להיכנס לנושא איך הרופאים מושתקים, איך הרופאים מוצאים את העצמם פשוט במיינסטרים שהם לא מעיזים לחשוב טיפה אחרת, או בגלל שהם איך שנקרא מרובעים, או בגלל שהם מרגישים מאוימים, שהם יודעים שאם הם יתחילו להגיד מה שהם באמת חושבים אז הם יפוטרו מהעבודה או כל מיני איומים מהסוג הזה.

צריך לברר ולראות שמשרד הבריאות הוא בעצם שותף לאג'נדה עולמית שיש גורמים שאחראיים עליה, הוא קשור למשרד הבריאות העולמי הידוע לשמצה שנשלט על ידי ביל גייטס, לא ניכנס עכשיו לכל הדברים האלה, לכל הפשעים של ארגון הבריאות העולמי, אבל אחת הנקודות הבולטות היא, שכן התברר שיש תרופות מצוינות נגד הקורונה לפחות בשלבים הראשונים כמו ההידרוכלורוקסין של ד"ר זלנקו הם פשוט אסרו את זה עם כל מיני תרגילים, הם הוציאו מחקר שלא היה ולא נברא שזה מזיק, במקרה בשני מקומות בעולם נשרפו מפעלים של החומר הזה, תרופה שהיא יעילה כבר 60 שנה נגד מלריה שאין לה שום תופעות לוואי, אז במקום זה הכריחו אנשים לקחת דברים כגון מכונות הנשמה שגרמו הרבה נזקים.

ידוע שמשרד הבריאות העולמי ניפח מאוד את המספרים, נתן הרבה תמריצים כדי שהרופאים יהיה להם כדאי להגיד שהבן אדם מת מקורונה, וביל גייטס שהוא היום המממן העיקרי שלהם גם ידוע לשמצה עם כל פועליו למשל באפריקה איפה שהכניס חומר מעקר לחיסונים נגד טטנוס במקרה דווקא בחיסונים לנשים, ובאמת מליון נשים שם עוקרו ומשרד הבריאות העולמי הודה שהיה דבר כזה רק אמרו שזה טעות, וכדאי ללמוד על חברת פייזר - ממש חברת פשע שנקנסה במיליארדים של דולרים בהרבה תביעות משפטיות שבהם הם רימו והונו ושלמו שוחד לרופאים כדי שיחוו דעה לטובתם וזה גם עלה בחייהם של הרבה מאוד פציינטים.

על חיסוני הילדים כדאי מאוד לקרוא את מסמך 60 הרופאים שאומרים מה דעתם באופן כללי על החיסונים, מה דעתם באופן כללי על הסתרת האינפורמציה הנוראית של משרד הבריאות, בעקבות המכתב הזה עד כמה שידוע לי רבי יוסף בנימין וואזנר הוציא מכתב מאוד מאד נחרץ נגד החיסונים וידוע לי שלהוציא מכתב כזה היום בסביבה שבה הוא נמצא צריך ממש מסירות נפש, בגלל כל מיני לחצים שלא כאן המקום לפרט אותם שלא להוציא מכתבים כאלה.

היום רק הזדמן לי לשמוע מעצרת שהייתה בארצות הברית על הנושא הזה של החיסונים, את הרב יוסף זלמן בלוך מישיבת טעלז בארצות הברית שבנוסף להיותו תלמיד חכם הוא מה שנקרא גם מומחה רפואי משהו דוגמת ר' חיים גריינימן זצ"ל שלא יודע אם הוא מגיע לאותה קנה מידה אבל על כל פני לא מדובר כאן בעסקן רפואי אלא ברב תלמיד חכם שנותן חוות דעת רפואית שזה משהו לגמרי אחר, משום שעל העסקנים הרפואיים היום נראה ככה שיש לאותם גורמים שמעוניינים את האפשרות ללחוץ עליהם, כי לכל אחד יש איזו אימפריה כלכלית משלו וכו'.

לצערי נראה שגם בארץ ישראל יש גם רבנים שמוכרים כמומחים רפואיים שכנראה אפשר ללחוץ עליהם, אבל על כל פנים הרב בלוך בשיחה של 15 דקות בשפה האנגלית הביע את דעתו הנחרצת שלא רק שלא מומלץ לקחת את החיסונים, אלא שזה פשוט איסור מוחלט.

צריך להבין שיש כאן אג'נדה עולמית, אג'נדה עם מטרות מאוד לא טובות, יש להם כל מיני רעיונות לכל מיני תהליכים, המשותף לכולם שבסופו של דבר זה שצריך להביא להשתלטות על העולם של קבוצה קטנה של אליטה כלכלית מדעית, אנשי פוליטיקה, אליטה כזאת שקשורה גם לאמונות דתיות משונות, האויב העיקרי שלהם הם בעצם אלה שמאמינים בצד השני מה שהם קוראים חס וחלילה אל החושך ולכן המלחמה העיקרית שלהם זה דווקא בציבור היהודי, דווקא בציבור החרדי, גם בגלל אמונתו שהיא היפך אמונתם וגם בגלל הרעיונות שלהם בצורך של דילול האוכלוסייה, שזה כולל הפחתת הילודה כמה שאפשר, ולעשות עקרות - כמו שעשה ביל גייטס בקניה.

וכמובן שהציבור הערבי והציבור החרדי זה מבחינת הפחתת הילודה הם מטרה ראשונה, ועוד הרבה דברים שקשה אפילו להגיד כי אנשים יגידו שזה כבר מתחיל להיות דמיוני אבל במפורש ידוע שהם משקיעים הרבה כסף בפיתוחים מדעיים בהרבה שטחים וחלק מהם זה שליטה בגנום האנושי, ניסיונות בבעלי חיים, ניסיונות בבני אדם וכיון שמדובר כאן על Mrna שמתערב במערכת הגנטית של האדם, למרות שהם טוענים שאין כאן שום סכנה, אבל הם לא נאמנים עלינו ויש הרבה עדויות שיש כאן סכנות אפילו לשינויים בתכונות שלנו.

יש היום מחקרים חדשים, ורק עכשיו התפרסם מחקר כתוצאה מכך שהיה ניתוח שאחרי מוות ראשון לאדם שנפטר שקיבל חיסון והתברר שהחלבון בחיסון - שבתאוריה זה החלבון שטוב שייווצר דרך החיסון כי זה מה שיוצר את הנוגדנים אבל הוא הגיע לכל מיני מקומות שבהם הוא גורם לנזקים גדולים, ויש הרבה ידיעות על נזקים גדולים על אפשרויות לעקרות, על הADE הגברה תלוית נוגדנים שזה תופעות שקורות אחרי שישה חודשים שמונה חודשים שנה שהרמה של הנוגדנים וחס וחלילה יכולה לפרוץ.

אנחנו עוד לא יודעים, מוקדם מידי, רק עכשיו עוברים שישה חודשים אחרי החיסון השני, השם יעזור שלא יפרוץ ואם יפרוץ אז שנמצא עד אז את התרופות כדי להתגבר על זה. אגב, אומרים שבמחטי אורן יש חומר שיכול לעזור כנגד זה, אבל זה הכל עדיין בתהליך של בדיקה, מי שחושש אני מאוד ממליץ להתקשר עם הרב אורי סופר שבין השאר הוא מתעסק עם כל הנושא של תרופות, בעצם ככה הוא הגיע לכל הנושא הזה כשההתעניינות שלו הייתה בתרופות לקורונה איך לעזור לחולים ואז פתאום התברר לו איך המערכת מעלימה את התרופות שהם באמת טובות וזולות.

עכשיו מבצעים לנו כאן הצגה מושלמת של פאניקה הכל חוזר 150, 200 מה? מאומתים! לא חולים! עושים בדיקת PCR ומוצאים שהוא נגוע בקורונה, הוא לא חולה אין לו תסמינים אין לו חום אולי הוא קצת משהו מרגיש, אבל הPCR הראה שהוא חולה, שיש לו את הוירוס, הרי ידוע שהבדיקות האלה, הם בדיקות שהם בעצם ביסודם לא נועדו לזה, וחתן פרס הנובל שהמציא אותם איכשהוא בצורה מסתורית כשהוא התחיל להגיד שזה לא מתאים לדברים האלה, הוא עבר לעולם הבא.

וידוע שהבדיקות PCR מתבצעות ע"י תהליך מסוים, שעושים בו כיון שצריך רגישות גבוהה - כמה סבבים, וכל מעבדה יכולה לעשות כמה סבבים שהיא רוצה. אם אתה עושה יותר ויותר סבבים אתה מגלה יותר ויותר רגישות ויותר ויותר סיכוי שהבן אדם חולה, ואם תעשה 50 סבבים אז כבר גם השימפנזה בזמביה נמצאה חולה, או אפילו הפירות, וידוע שבבני ברק היו תקופות שעשו 40 סבבים ובמקומות אחרים 30 שהמטרה שלהם אז היה להראות שבבני ברק יש יותר חולים, והפוך גם כן כשרוצים להראות שהחיסון מאוד הצליח אז פתאום עושים פחות סבבים ואז יש פחות חולים ואז רואים שהחיסון מאוד הצליח וחוץ מזה יש גם שמועות ששמעתי באופן אישי בסודי סודות של עובדות מעבדה שמעידות שהם פשוט מקבלות את ההוראה כמה אחוזים צריך לצאת שלילי וכמה צריך לצאת חיובי, לא משנה בכלל איזה בדיקה אתה עושה.

הרב אלון נגד בנט: מתנהל כמו דיקטטור

בינתיים יש לנו ראש ממשלה חדש, אז איך זה יכול להיות מה קורה איתנו, אם זה היה תרגיל של ביבי והוא באמת עשה את זה, אז יש עכשיו ראש ממשלה חדש, אלא מסתבר שאין חדש תחת השמש והחדש הזה הוא בדיוק מאותו זן, אנשים שבקיעים בנבכי האילומנטי מעידים, ויש גם סרטון של הרב דניאל עשור שמראה תנועות ידיים ואצבעות וכל מיני אלמנטים שמראים לטענתם שנפתלי בנט הוא חבר וותיק באילומנטי כך שהוא משתתף היטב במשחק הזה, וזה נורא ואיום, אבל רואים מפורש איך המגמה שלו זה להריץ את העם לחיסונים, הוא אפילו פונה לילדים, 'ילדים תלכו להתחסן' איפה שמענו דבר כזה? מקסימום פונים להורים, הורים תשלחו את הילדים שלכם להתחסן, לא הוא כבר אומר לילדים, אצלינו זה בטח לא מקובל דבר כזה.

רואים שכל ההתנהלות שלו זה התנהלות דיקטטורית עם מגמה מאוד ברורה לתת את החיסונים, תרוצו ב30 ליולי פג התוקף אז עד ה9 ליולי צריך לקחת אחרת לא יהיה לכם חס וחלילה תיקח ב10 ליולי אז תצטרך לקחת ב1 לאוגוסט ואז כבר אין תוקף, מה זה השטויות האלה? תוקף זה ענין מנהלי לא ענין בריאותי, אולי זה טוב בשביל הביטוח אבל יש הבדל בין אם אתה לוקח את החיסון ב30 ליולי או בראשון לאוגוסט או עוד שבועיים? הדברים האלה נקבעים באופן די שרירותי, אבל זה כדי ליצור פאניקה, תרוצו לפני שהחיסונים ייגמרו.

הרב אלון במתקפה נגד ד"ר הרט: לא מכיר את הנתונים

אתמול בלילה בשעה מאוחרת בערך כמו השעה כרגע, שמעתי באחד הקווים שביתד נאמן עומד להיות מכתב שבו דוקטור משולם הרט הרופא האישי של הרב חיים קנייבסקי ועוד כמה מגדולי ישראל, כותב מכתב שבו הוא אומר שהוא בדק את הנושא והוא מאוד ממליץ לקחת בגלל הסיכונים הרבים שיש במחלת הקורונה לקחת את החיסון אין לנו מושג מתי הקורונה עומדת לפרוץ, וזה יכול להביא גם לביטול תורה ונאמר שהמכתב היה לעיניהם של גדולי ישראל והם בקשו לפרסם את זה, בתקשורת הוא כבר פורסם, התקשרתי לד"ר הרט וקודם כל אני מוכרח לציין שזה אדם מאוד מיוחד, אדם מאוד עדין נפש תאמינו לי שמישהו אחר בכזה מצב היה טורק את הטלפון, אחרי דקה ורבע, אבל הוא הקשיב ושמע, ואני התחננתי לפניו תשמע יש טעות גדולה, אני לא חושב שאתה מכיר את כל הנתונים אני לא חושב שאתה מכיר את הצד השני, ובשביל העולם הבא שלך, שלא תגיע לשמים ופתאום יגידו לך איך אתה גרמת לכזה נזק למליון יהודים, איך אתה יכול לקחת אחריות? בדקת את זה?

אני כבר שמעתי מפעילים שבשלב הראשון שהתחילו עם החיסונים למבוגרים וניסו למנוע את זה שגדולי ישראל יבואו ויגידו שצריך לקחת, הלכו מרופא לרופא בעיקר לרופאים החרדיים וניסו לעניין אותם בנושא, ודוקטור הרט  כך סיפר לי אחד הפעילים הוא טען שהוא לא מבין בזה, זה באמת לא השטח שלו, הוא לא מבין בMRNA זה לא השטח שלו, וזה בסדר גמור, לא כל אחד צריך להיות אימונולוג ודברים מהסוג הזה, אז שאלתי אותו מאיפה אתה יכול להיות כל כך בטוח? אז הוא ענה לי אני בדקתי, איך בדקת? אני הלכתי להרב אלימלך פירר והוא אמר לי שהכל בסדר, אני ממש נדהמתי, מה פירוש? אתה לא יודע לא שמעת שאחת הטענות העיקריות שלנו שהרב אלימלך פירר טעה בלשון המעטה והטעה שאי אפשר לסמוך עליו, נכון שכולם מעריצים את הרב פירר אבל הוא טעה, הוא אמר במפורש שאין שום סכנה, במכתב שדומה למה שעכשיו דוקטור הרט כתב אלא שהוא הוציא בשם גדולי ישראל שאין שום סכנה וזה פשוט לא נכון, אחר כך ניסו להגיד לי שהוא לא, ובאמת בפומבי הוא אמר בצורה יותר הגיונית שיש סיכונים לכאן ולכאן, אבל במכתב של גדולי ישראל היה כתוב שאין שום סכנה, וזה פשוט לא נכון ברור שזה לא נכון, אז איך אפשר לסמוך על אחד כזה, אז אתה סומך עליו? צריך לשמוע את אנשי הצד השני אמרתי לו תיגש לרב אורי סופר שם אתה תמצא חוברת שנקראת 'כי ציד בפיו' החוברת הזאת יש בו 200 עמודים מפורטים, אני עברתי רק על חלק מהם בגרסה קודמת וזה נראה שמי שקורא אותם כבר אין לו ספק, שמא שקורא כאן זה איזו אג'נדה של סדר עולמי חדש האיפוס הגדול - האתחול הגדול, אג'נדה 2021. 2030 כל השמות האלו, יש כאן מטרות יש כאן ארגונים שיש להם שאיפות מסוימות צריך רק לשבת ולקרוא את החוברת הזאת: אירוע 201 איך הם תכננו את זה בראשותו של ביל גייטס וכו' וכו', מי שקורא את הדברים האלה רואה שזה דברים מוכחים וברורים, ואם זה דברים ברורים אז אתה יודע כבר מי בעצם מייצר את החיסונים, מי דוחף אותם, מי מממן, ואתה לא יודע מה האג'נדות שלו, אתה יודע מי הוא איזה רשע הוא ואז אין שום ספק אם לקחת או לא לקחת, אמרתי לו תשמע את הרב בלוך מטעלז, היה גם כדאי שיקרא את המכתב של הרב וואזנר לראות את הצד השני, איך אפשר לבוא ולקבל החלטות כאלה שגדולי ישראל מסתמכים על זה בגלל שהרופא של ר' חיים בדק הלך לרב פירר והרב פירר אמר שהכל בסדר, והרי ידוע בנגלה הקודמת שהרב פירר לא הסכים להיפגש עם אנשים מהצד השני ולשמוע אותם, וגדולי ישראל סמכו עליו, אם יש לך בעיה תלך להרב פירר.

רבותי, זה קשה לדבר על זה אבל אנחנו חיים היום במצב של פשוט להתעלם מהמציאות, להתעלם מהאמת בהרבה נושאים, אבל אני עכשיו רוצה לדבר על הנושא הזה, להתעלם מהמציאות של כל הנתונים שיש על הנזקים של החיסונים, יש הרבה נתונים גם בארץ גם בעולם ומתעלמים מזה, ועוד יותר גרוע מתעלמים מהנושא של הסדר העולמי החדש, שהם מאפיה עם האג'נדה שלה עם המטרות שלה שיש לה את הכוח לממן,

ובמקום להסתכל ולבדוק גם את הדברים האלה, מאמינים לתקשורת מגויסת מה אפשר לעשות על התקשורת של המיינסטרים מה שנקרא הזרם העיקרי, כולל העיתונות החרדית לצערי, מאמינים לה ומה שאומרים האחרים הכתירו את זה בכינוי 'פייק ניוז' ידיעות כזב, מוחקים שידורים שיחות מהפייסבוק מהיוטיוב, אני גם זכיתי ששיחה אחת שלי ביוטיוב נמחקה.

אז באמת קשה להגיד את זה, אבל כל מי שמקבל החלטה שנוגעת גם לאחרים, אפילו אם זה נוגע רק לעצמו ולילד שלו, ובוודאי אם זה נוגע לאחרים, בלי לשמוע את הצד השני, בלי ללכת לברר, להתעניין, אז כל אחד כזה הוא מאוד מאוד לא בסדר, בלשון המעטה כמה קשה לי לא להגיד ביטויים יותר חריפים.

הרב אלון: הבן של מגדולי האדמו"רים בירושלים חושש לצאת נגד אביו בנושא החיסונים

נראה לפעמים שיש לנו היום מושגים עקומים, בשמחה משפחתית ישב לידי אברך צעיר שאלתי אותו מי אתה, התברר שהוא שייך לקהילה של חסידות חשובה בירושלים והוא הרב של הקהילה בעמנואל, שאלתי אותו אם הבן של האדמו"ר אמר להם לא לקחת חיסונים, ככה דוגרי זרקתי, אז הוא נדהם מהשאלה, וראיתי שהוא קצת לא יודע מה לעשות אם זה הוא חושש, אחר כך התברר לי רק שאותו בן של אדמו"ר שאני הכרתי אותו בתור אחד שהוא יודע לא להסתכל על המיינסטרים, יודע לשמוע טענות, יודע להלחם כשצריך להילחם.

התברר לי שאותו אברך צעיר הוא חתנו של אותו אחד, ולא הבנתי מה הפחד הזה מה ההיסוס הזה, אז שאלתי אותו, אז הוא אמר לי תראה יש לנו כאן בעיה, האדמו"ר אבא שלו אמר לקחת את החיסונים, זאת אומרת יש כאן עניין של כיבוד אב כיבוד רב אז הוא מנוע מללכת ולהגיב לא לקחת את החיסונים, הוא לא המליץ, אני נדהמתי לא הבנתי, נכון שיש מצוה של כיבוד אב יש מצוה של כיבוד רב, אבל האם לא מצד כיבוד אב זה לבוא לאב אם אתה יודע שהאב טעה, או אפילו אם אתה לא יודע אבל אומרים לך שיש חשש כזה אז לבדוק, ואם אכן מתברר שהאב טעה, אז האם זה לא כיבוד אב לגרום לכך שהוא לא יגיע לשמיים ויגידו לו מה עשית? האם זה לא כיבוד אב לגרום לכך שהוא לא יגרום נזק לכל צאן מרעיתו? נזק בלתי יתואר, לפי דעתי זה הרבה יותר כיבוד אב, כיבוד רב לבוא ולהגיד בעדינות סליחה נראה שהייתה כאן טעות, והשם יעזור, שלא לדבר שהכל זה דברים של פיקוח נפש.

שמעתי היום שאפילו במיינסטרים בארצות הברית יש רשת שידור שנקראת 'פוקס ניוז' אז לפני כמה שעות פרסמו סרטון אני ממליץ מאוד לא לראות אותו משום שמדי הילדה בת ה12 ואימה לא מקפידים על גדרי הצניעות שנהוגה בבני ברק אבל על כל פנים זה סרטון של 6 שעות שמי שכן צפה בו, אומר שזה סרטון מזעזע על ילדה שהייתה בקבוצת הניסוי של פייזר כשבדקו את זה על קבוצה של ילדים וילדות, והיא משותקת האימא שלה בוכה, נוגע ללב, ורואים שעכשיו הסיפורים מתחילים לצאת החוצה, בדרך כלל הם משתדלים להשתיק אותם.

כיון שחלק מאוד מרכזי בענין הזה זה מדעי המאפיה, וצריך להכיר את הנושא הזה של הסדר העולמי החדש, למרות שכבר שנים מנסים להכניס לראש של האנשים בתקשורת הרגילה כולל יתד נאמן, שזה הכל פנטזיות פייק ניוז ומי שמאמין בזה מדומיין, אבל כדאי לראות שזה מציאותי, הדמיונות לצערנו הם מאוד מאוד מהמציאות, אז מאוד הייתי ממליץ להשיג את החוברת 'כי ציד בפיו' שעד כמה שידוע לי אחרי הרבה קשיים השטן נלחם בה קשה יצאה היום חוברת שערך אותם הרב אורי סופר, ואני חושב שמי שמקדיש לזה כמה זמן עושה דבר מאוד מאוד חשוב משום שכל אחד משאיר את התפקיד הזה לשני, צריך אנשים שיבואו ויגידו רגע תראו הדברים האלה ברורים לגמרי, אפשר תוך יום יומיים יהיה אפשר להשיג אותה בדואר אלקטרוני של הרב אורי סופר. אפשר גם לשמוע בקו השמע שלו הרבה נתונים על פגעי החיסונים, תרופות לחיסונים והתייחסויות הלכתיות שמתי אפשר להגיד 'ועשית ככל אשר יורוך' ובאיזה מקרים אתה לא יכול לסמוך על זה, מתי אתה יכול להגיד שאין תקלה באה על ידי הוראת צדיקים ומתי אי אפשר להגיד את זה.

"להפסיק להאמין לכל מה שנאמר בתקשורת המיינסטרים"

אנו רואים היום שהקב"ה שואג בקול לעם היהודי, ובמיוחד הוא שואג לציבור החרדי שואג ממרומי הר מירון, מהפרנצ'ס בקרלין, מרצועת עזה, ועכשיו הוא שואג במיאמי, בניין מתמוטט אי שם בארצות הברית, לא בבורו פארק בקווינס אי שם בארצות הברית, לפי היחס של כמה יהודים יש בארצות הברית לעומת גויים ועוד יותר כמה מהם חרדים אז שיהיה אחוז כל כך גבוה של חרדים בין הנפגעים זה ממש לא בהסתברות הסטטיסטית אלא רואים שהקב"ה שואג ורוצה מאיתנו משהו, וזה בוודאי הדבר החשוב ביותר שלנו לדעת מה הקב"ה רוצה וכל אחד יש לו את הרגשות שלו ואת הנטיות שלו, אבל אין לי ספק שהקב"ה אחד הדברים שהוא מאוד מאוד רוצה, חותמו של הקב"ה אמת הוא רוצה שנהיה אנשי אמת, בכל דבר כולל בנושא כזה חשוב כמו החיסונים שזה נוגע לנפשותינו ולנפשות ילדינו, סיכונים שמי יודע מה הולך לקרות עוד חצי שנה עוד שנתיים מי יודע מה קרה כבר והעלימו, ודברים כאלה שנוגע לכלל הציבור, בוודאי שהוא מחפש את האמת, וזה אחד התיקונים החשובים ביותר שאנחנו צריכים לעשות, ונראה לי שכל בן אדם שעכשיו יחפש את האמת בעניין הזה זה מאוד מאוד חשוב, כי אנשים פשוט אומרים זה לא בשבילי, זה לא בשביל אף אחד אז מי יעשה את זה, ובמיוחד לאלה שטעו והטעו את האחרים, לבוא ולהגיד טעינו, זה מאוד חשוב, ועוד יותר לאלה שלא טעו אלא ממש בגדר של עשו את זה בעצם בזדון אדרבה זה הזמן לבוא ולהגיד אנחנו חוזרים בתשובה שלימה, אנחנו רוצים לתקן את מה שקלקלנו.

והגיע הזמן שבאמת נסיק מכל העסק הזה שתמיד צריך לשמוע את הצד השני, תמיד יש צד שני, מה שהמיינסטרים אומר זה לא תמיד הנכון בכל שטח בכל דבר, בשטח הזה צריך להפסיק להאמין למה ששומעים בתקשורת להודעות של הממשלה להודעות של משרד הבריאות לפחות לא לבטוח בהם לפחות לבדוק בוודאי לא למשרד הבריאות העולמי וגם לא לרופאים משלנו שלא בדקו, נלחצים אתה אף פעם לא יודע.

הגיע הזמן שאנחנו כולנו נפתח את העיניים נגלה את התרמית וגם נגלה להקב"ה שאנחנו עם שרוצה את האמת, כל טוב ושלום.

הרב יואב אלון קורונה חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד