י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נפתחה חקירה

שריפות הוצתו סמוך לקבר שמואל הנביא, המתפללים פונו

עשרות בני אדם שהתפללו מוקדם יותר היום בקבר שמואל הנביא בירושלים, פונו מהמקום בשל מספר שריפות שפרצו בשטח הפתוח הסמוך | חוקרי שריפות פתחו בחקירה | הערכה כי מדובר בהצתות מכוונות

שריפות הוצתו סמוך לקבר שמואל הנביא, המתפללים פונו
קבר שמואל הנביא צילום: דוברות מתפ"ש

כוחות כיבוי גדולים פעלו בשעות האחרונות במספר שריפות שפרצו בשטח הפתוח ליד קבר שמואל הנביא הסמוך לשכונת רמות בירושלים. המשטרה ולוחמי האש נתנו הנחיה למתפללים במתחם הקבר להתפנות מהמקום, בשל החשש לשלומם.

בתום שעות של פעולות כיבוי הצליחו לוחמי האש להשתלט על האש, חוקרים של כיבוי האש פתחו בחקירה לבדיקת הנסיבות, אך הערכה היא מדובר בהצתה מכוונת. בנוסף, מספר מאהלי מגורים הנמצאים בקרבת השריפה פונו מיושביהם.

צילום: דוברות כב"ה יו"ש.

"עם קבלת ההודעה הזנקנו למקום כוחות רבים עקב הדיווח כי מדובר במספר שריפות", אמר טפסר משנה עידו פרץ, מפקד תחנה אזורית בנימין. "ואכן, כשהגענו לשטח זיהינו מספר מוקדי הצתה במרחק רב אחד מהשני בחורש המקיף את מתחם הקבר.

פרץ הוסיף כי "לאחר הערכת מצב, ניתנה הוראה לפנות את מתחם הקבר מחשש כי בעקבות הרוחות העזות השריפה תגיע לפאתי המתחם. לדבריו, "לאחר מכן לוחמי האש חולקו לשתי גזרות עבודה, האחת הגנה על מתחם הקבר והשניה הגנה על בתי הכפר הפלסטיני הסמוך.

"לאחר עבודה מאומצת הושגה שליטה באירוע, אולם לוחמי האש ממשיכים לפעול בשעה זו עד לכיבוי מוחלט של השריפה", אמר מפקד התחנה.

קבר שמואל הנביא שריפה הצתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד