כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לא חושש מסנקציה פלילית

הח"כ שהצביע פעמיים: "קרתה לי טעות". צפו

לאחר שהצביע פעמיים בהצבעה שנערכה בכנסת, במקומה של חה"כ עידית סילמן, חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' טען כי ההצבעה פעמיים לא הייתה בכוונה: "זו טעות בהיסח דעת; לא התכוונתי ללחוץ" | בנוסף אמר כי הוא לא חושש מהתפתחות פלילית: "אני לא חושש מכלום"

הח"כ שהצביע פעמיים: "קרתה לי טעות". צפו
אביר קארה צילום: Olivier Fitousi/Flash90

ברקע הזעם נגדו באופוזציה הימנית, אתמול (שבת) חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' השיב על הטענות נגדו, לאחר שהצביע פעמיים בהצבעה במליאת הכנסת.

קארה, שמאז הצבעתו פעמיים במקומה של חברו למפלגה עידית סילמן, הוגשה נגדו תלונה ליועמ"ש, טען כי ההצבעה הייתה טעות, ושהוא לא התכוון לעשות זאת. בנוסף אמר שהוא לא חושש מסנקציות פליליות.

"קרתה לי טעות", טען סגן השר במשרד ראש הממשלה בראיון ל'חדשות 13' והמשיך, "המחשב של עידית נמצא 20 סנטימטר לידי, לא התכוונתי ללחוץ לה על המחשב.

"המסך שלה לפני כן נפל כמה פעמים קדימה, היא סידרה אותו ובאיזשהו שלב היא התיישבה במקום לידי, היה עוד עשר שניות להצבעה ולחצתי. אמרתי לה 'וואי עידית, לחצתי במקומך. זה אסור'", הוסיף.

קארה התייחס לתלונה נגדו ואמר: "אני לא חושש מסנקציה פלילית. אני לא חושש מכלום. בסוף היום, אני חושב שזה התפתח לאיזשהו מקום - אם זה התפתח אנחנו נמצאים פה כדי לענות".

"זו טעות בהיסח דעת. לחצתי בטעות. לא התכוונתי ללחוץ לה על המחשב. זה היה היסח דעת של שניה אחת. היה לי ברור שזה משהו שאסור לעשות, וכשנגעתי לה במחשב מיד תיקנתי את הטעות הזאת", סיכם.

אביר קארה עידית סילמן הצבעה כפולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד