כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הוחזרו לשטחי הרש"פ

"צינור למחוללי פשיעה": מדוע נעצרו הקבצנים הפלסטינים?

במהלך פעילות של משטרת ישראל כנגד תופעת הקבצנים המסכנים את משתמשי הדרך, עוכבו לחקריה 12 חשודים, בהם שבעה קטינים. מתחילת שנת 2021, עצרו שוטרי השיטור העירוני בעראבה 65 קבצנים והחרימו יותר מ-6000 שקלים שאספו

"צינור למחוללי פשיעה": מדוע נעצרו הקבצנים הפלסטינים?
הקבצנים שנעצרו צילום: דוברות המשטרה

בפעילות שערכה המשטרה ביום חמישי האחרון בגזרת העיר עראבה כנגד תופעת הקבצנים המסכנים את עצמם ואת משתמשי הדרך, עוכבו לחקירה 12 חשודים - מתוכם שבעה קטינים.

החשודים, כך לפי המשטרה, היו מגיעים לערים עראבה וסכנין ומתמקמים בצמתים וברחובות מרכזיים ומקבצים נדבות תוך הפרעה לתנועה, סיכון עצמי וסיכון משתמשי הדרך.

במשטרה מציינים כי פעמים רבות אותם קבצנים משמשים כצינור נוסף למחוללי פשיעה באזור. עבריינים אלו מנצלים את הנשים והקטינים, שולחים אותם לעמוד שעות רבות בשמש הלוהטת ועל שפת הכביש תוך סיכון ממשי לבטיחותם ולבריאותם.

כאמור, כל החשודים עוכבו לחקירה שבסופה הועברו למעבר הגבול כדי להעבירם בחזרה לשטחי הרשות הפלסטינית לאחר תאום עם גורמי הביטחון והרווחה.

מתחילת שנת 2021, עצרו שוטרי השיטור העירוני בעראבה 65 קבצנים והחרימו יותר מ-6000 שקלים שאספו.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד תופעת הקבצנים שגורמת לניצול של קטינים ונשים על ידי מחוללי פשיעה - ומעמידה את הקטינים בסכנת חיים על כבישי ישראל", נמסר בהודעת המשטרה. "המשטרה תמשיך להיאבק בתופעה כדי לסגור צינור כספי נוסף לעברייני האזור".

קבצנים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד