י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אנטישמיות בלונדון • תיעוד

היהודי אוים באוטובוס: "אשסף לך את הגרון בשביל פלסטין"

צעיר יהודי הותקף באיומים בזמן שנסע באוטובוס בעיר לונדון. התוקף איים לרצוח אותו, "בשביל פלסטין". את הדברים חשף אח המותקף בטוויטר וציין שמראהו של אחיו מסגיר את יהדותו | תיעוד

היהודי אוים באוטובוס: "אשסף לך את הגרון בשביל פלסטין"
התוקף האנטישמי בלונדון צילום: צילום מסך

שלומי ליברו, צעיר יהודי מלונדון, טען בציוץ כי אחיו שלדבריו "נראה יהודי בעליל", הותקף על ידי אדם באוטובוס קו 113 שנסע לכיוון אוקספורד אתמול בלילה (מוצאי שבת).

האיש האנטישמי איים גם "לפרק לו את הצורה", והוסיף גם כמה איומים שמפאת כבוד הגולשים נדלג עליהם. ליברו הוסיף כי "כל המידע קיים, שהמשטרה "תתייחס לעובדה שאנשים יהודים ניתנים לזיהוי מתמודדים עם גזענות קיצונית בהתרחשות יומיומית, האם ייעשה משהו באנטישמיות המשתוללת הזו?" כתב.

מרשות התחבורה של לונדון נמסר בתגובה, כי "הרשות מביעה צער על כך שזה קרה באוטובוס בלונדון. כדי שניתן יהיה לבדוק זאת, אנא בקש מאחיך לפנות למשטרת המטרופולין של לונדון".

שלומי ליברו הגיב לרשות התחבורה, כי הוא התקשר למשטרה "אך הם אמרו שהם עסוקים מדי", הוא כתב בטוויטר כי הוא חייג למספר החירום 999, זה צלצל למעלה מדקה ואף אחד לא הרים", לאחר מספר שעות משטרת לונדון הגיבה "אתה יכול בבקשה איתנו ליצור קשר באמצעות הקישור המצורף כדי שנוכל לקחת פרטים ממך".

ליברו כתב כי שעה לפני כן קיללו אותו צעירים בריטים עם קריאות גנאי נגד יהודים ברכבת התחתית, וצירף תיעוד ותמונות של הצעירים. בתגובה לדיווח בטוויטר, משטרת המטרופולין של לונדון הגיבה לשלומי ליברו. "יש לכל אחד זכות להרגיש בטוח בעת נסיעה, אנו מודעים לאירוע הזה ואנחנו חוקרים, אם למישהו יש מידע כלשהו, ​​צרו קשר עם המשטרה".

אנטישמיות אנטישמיות בלונדון אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד