י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרצו לבית כנסת

"מוות לערבים" וקריאות נגד שוטר בעיר החרדית, 6 נעצרו

במהלך השבת גילו תושבים בביתר עילית כי על כמה קירות ברחבי העיר רוססו כתובות גרפיטי נגד המגזר הערבי ושוטר מהתחנה המקומית | המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירה. היום נעצרו שישה חשודים | במשטרה חושדים כי הקבוצה פרצה לבית כנסת וריססה גרפיטי גם על קירותיו

"מוות לערבים" וקריאות נגד שוטר בעיר החרדית, 6 נעצרו
אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

המשטרה עצרה לחקירה במהלך היממה האחרונה (ראשון) שישה צעירים תושבי ביתר עילית, לאחר שלפי החשד ריססו כתובות נגד ערבים על קירות בעיר, ואף קראו למותם. על חלק מהקירות כתבו הצעירים "מוות לערבים" וקללות שונות נגד שוטר הפועל בעיר.

המשטרה ביצעה את המעצרים לאחר שאמש עם צאת השבת, התקבל דיווח במוקד המשטרה, אודות כתובות גרפיטי שרוססו ברחבי העיר נגד שוטר ונגד בני מיעוטים.

פעולות חקירה מהירות שבוצעו על ידי שוטרי התחנה בביתר עילית הביאו להתחקות אחר זהותם של החשודים במעשה, בגירים וקטינים שפעלו יחדיו.

צילום: דוברות המשטרה.

עוד עלה בחקירה, כי החשודים ככל הנראה פרצו קודם לכן לאחד מבתי הכנסת בעיר וגם שם ריססו כתובות גרפיטי.

היום עוכבו לחקירה 6 חשודים בחשד להשחתת פני מקרקעין והעלבת עובד ציבור ובסיום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים. החקירה בעניינם נמשכת.

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה פגיעה בשוטרים ובכוחות הביטחון ופגיעה במרקם החיים של התושבים ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אותם פוגעים", נמסר מהמשטרה.

מוות לערבים ביתר עילית פריצה לבית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד