כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
צדיק אחד בסדום

המגיש השמאלני תוקף: "בנט אשם בגל הקורונה המתעצם"

למרות מעטפת התמיכה של עיתונאי השמאל בממשלה החדשה, יש עיתונאי, תוקף סדרתי של נתניהו, שכן מוכן לבקר את ראש הממשלה נפתלי בנט: "אין ימי חסד: אם אנחנו חוזרים אחורה בגלל גמגומים של הממשלה וקבלת החלטות איטית ופחדנית - בנט אשם בגל הקורונה המתעצם"

המגיש השמאלני תוקף: "בנט אשם בגל הקורונה המתעצם"
נפתלי בנט בישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כבר עברו מספר שבועות מאז הקמת הממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד, אך נדמה כי אנשי התקשורת מהשמאל שתקפו את בנימין נתניהו, מתקשים לתקוף את מי שהחליף אותו בתפקיד. בנט ולפיד זוכים לתשבחות ואין מתקפות רציניות מקרב אלה שקיוו להחליף את נתניהו, גם במקרים כשבנט חוזר על טעויות של נתניהו.

מגיש אולפן ynet אטילה שומפלבי, תוקף סדרתי נגד נתניהו, הוכיח בתקופה האחרונה כי אינו נמנע מלהביע ביקורת, גם אם זה משרת את הצד השני. היום (ראשון) הוא תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט: "אין ימי חסד: אם אנחנו חוזרים אחורה בגלל גמגומים של הממשלה וקבלת החלטות איטית ופחדנית - בנט אשם בגל הקורונה המתעצם".

שומפלבי הוסיף: "נתב"ג מפוצץ אנשים, מספר החולים גדל, התו הירוק לא הוחזר. ישנים בעמידה. נתניהו נכשל בניהול קורונה? יופי. מתברר שגם בנט רוצה את המחמאה הזו".

העיתונאית לשעבר, טלי בן עובדיה, הגיבה לציוץ של אטילה וכתבה: "‏‎תנשום אטילה תנשום". אטילה הגיב לה: "קצת קשה".

אטילה שומפלבי. צילום מסך ynet.

גם בשבוע שחלף כשח"כ אביר קארה מ'ימינה', הצביע פעמיים במליאת הכנסת, תקף אותו שומפלבי, למרות שקארה זכה למעטפת תמיכה מצד עיתונאים שמאלניים. שומפלבי כתב אז: "אם קארה הצביע פעמיים - בושה. חזן אול אובר אגיין. ‏אז מה אם הוא הודיע מיד? מי מצביע במחשב של מישהו אחר?".

‏גם בעניין הפשיעה בחברה הערבית, העיתונאי לא חסך במילים קשות וכתב: 1. האלימות במגזר הערבי תקבור את הממשלה הזו. זהו מבחן המשילות המרכזי של בנט, מבחן העוצמה העיקרי והחשוב ביותר נכון לשעה זו. עם עזה צה"ל יודע להתמודד. בסוף גם קורונה תובס - אך המשילות היא האתגר שממנו ברח נתניהו במשך שנים. והוא ידע למה. לבנט וללפיד אין את הלוקסוס הזה. לא יטפלו, יקרסו.

‏2. איבוד השליטה של המשטרה במגזר הוא ירושה רקובה שהעבירו אוחנה, נתניהו, ארדן ואחרים. אבל זה לא משנה, כי הפצצה הזו מתפוצצת במשמרת של בנט-לפיד. אז כדאי שלפיד ינחת רגע מהטיסות, וכדאי שבנט יעיף ת'עניבה וייצא לשטח. חלקים בישראל מופקרים, הפכו לשדה קרב. רה"מ לא מראה נחישות, וזה מחדל איום.

‏3. השר לבט"פ, בר לב, נכנס למשרד בטרפת. התוכנית הרב משרדית שנבנית מחייבת שת"פ רוחב בממשלה, בין כל המשרדים. זו לא רק סוגיה של משטרה, שיטור והרתעה. כולם חייבים להיות מעורבים, מבט"פ דרך שב"כ דרך פנים, חינוך, תרבות וכו'. זו משימה לאומית שמחייבת תכלול כולל. מעורבותו של רה"מ הכרחית.

אטילה שומפלבי נפתלי בנט קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד