כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כיצד כותבים קורות חיים באנגלית?

חיפוש עבודה כיום היא לא תמיד דבר פשוט. לא פעם יש צורך להגיש קורות חיים באנגלית. הגשת קורות חיים באנגלית היא דבר מורכב ביותר לאנשים שאינם דוברי אנגלית. אין ספק שלא מדובר על מסמך שניתן לתרגם באמצעות תוכנות תרגום שקיימות כיום ברשת שכן, יש צורך בדיוק מרבי בכדי להרשים את האדם שקורא את קורות החיים שלכם ועל כן, אם אינכם דוברי אנגלית או לכל הפחות מאוד טובים בשפה האנגלית, כדאי מאוד שתחפשו סיוע כלשהו בתחום

כיצד כותבים קורות חיים באנגלית?
כתיבת קורות חיים צילום: canva

במה שונים קורות חיים באנגלית?

קורות חיים באנגלית מהווים את הסנן הראשוני בכל הנוגע לתהליך חיפוש עבודה. קורות חיים באנגלית שונים מקורות חיים בעברית. ראשית כל, יש להבחין בין הנמנעים השונים. בעוד שבעברית כותבים באותה השפה לכלל הנמענים, כאשר יש צורך בקורות חיים באנגלית יש לבדוק האם מדובר על אנגלית בריטית, האם מדובר על אנגלית אמריקאית או שמא מדובר על אנגלית אוסטרלית. לכל אחד מסוגי השפות הללו יש פורמט שונה והבדלים קטנים. אם חשבתם שההבדלים הקטנים הללו אינם משפיעים, כדאי שתדעו שלא פעם דווקא ההבדלים הללו יכולים להשפיע באופן מהותי על משמעות הדברים.

כיצד כותבים קורות חיים באנגלית?

אם מדובר על חברה אמריקאית, חשוב מאוד שתתחילו עם מכתב מקדים שבו תספרו לקורא את כל הפרטים הנדרשים עליכם באופן תמציתי. המכתב המדובר בעצם יהווה את השיווק הראשוני שלכם מול המראיין. לא כל המגייסים קוראים את המכתב המדובר אך עדיין חשוב להשקיע בו מאוד שכן, הוא זה שלא פעם מושך את תשומת הלב של המראיינים. הוא מאפשר לכם להציג את עצמכם בצורה פחות טכנית ורשמית מכפי שקורות החיים דורשים מכם לעשות. כמובן שאין לכלול את כל קורות החיים שלכם במכתב המקדים ויש לכתוב אותו בצורה תמציתית וקצרה. חשוב להיצמד לתיאור של המשרה בצורה הטובה ביותר.

מלבד המכתב המקדים יש לכתוב את קורות החיים עצמם. על קורות החיים להיות מתומצתים ורצוי שיכנסו בדף A4 אחד ולא ביותר מה. יש להשתמש בתבליטים ובשורות קצרות בכל סעיף, כמו כן, יש להדגיש כותרות ומילים מרכזיות. עליכם לזכור כי קורות החיים שלכם חייבים להיות ברורים גם לאדם שאיננו מתמצא בתחום העיסוק שלכם ועל כן, יש לשמור על ניסוח בהיר.

מסמך קורות חיים באנגלית יתחלק למספר חלקים:

   Personal/Contact Information - on your CVPersonal Information/Contact Information- מדובר על החלק שבו תמסרו את הפרטים הרלוונטיים לצורך יצירת קשר.

Professional Experience- מדובר על חלק שצריך להיות מסודר באופן כרונולוגי הפוך, מהחדש ביותר לישן והוא צריך לכלול את הניסיון התעסוקתי שלכם. עליכם להדגיש את הפעולות שעשיתם בכל תפקיד ולא רק מה התפקיד דרש מכם אלא גם מה השגתם במסגרתו.

EducationEducation on your CV- מדובר על החלק שבו עליכם לציין את ההכשרה הפורמלית שלכם.

Skills – מדובר על החלק שבו תוכלו להכניס מיומנויות שונות שיש לכם שיכולות להיות רלוונטיות לתפקיד כגון: יישומי מחשב, שפות שאתם שולטים ועוד.

בקורות חיים באנגלית רצוי גם לכתוב פסקה מקדימה שמסכמת את כל קורות החיים בכמה משפטים קצרים.

כיצד תכתבו קורות חיים באנגלית בצורה הטובה ביותר?

בכדי לכתוב את קורות החיים באנגלית שאתם זקוקים להם בצורה הטובה ביותר והמדויקת ביותר וזאת בכדי להתקבל למשרה שאתם חפצים בה או לכל הפחות לגרום למגייס להזמין אתכם לראיון, חשוב מאוד שתבחרו בדוברי אנגלית לסייע לכם בניסוח קורות החיים. אם אין לכם את הזמן לחפש דובר אנגלית או שאתם פשוט לא מוצאים מישהו, כיום אתם פשוט יכולים לבחור את wizlu, אתר שיסייע לכם לכתוב את קורות החיים שלכם באנגלית בצורה מדויקת ומושלמת בהתאם לכל הדרישות ובהתאם לאדם שעתיד לקרוא את קורות החיים וסוג האנגלית שהוא דובר.

קורות חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד