י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
משחזר את רגעי האימה

הרב שנדקר בבוסטון: "מדובר בפיגוע טרור"

הרב שלמה נוגינסקי, שנדקר לאור יום ביום חמישי האחרון בבוסטון, התראיין לערוץ ישראלי באנגלית ושחזר את רגעי האימה: "אני רוצה לומר תודה לקל, קרה לי נס גדול"

הרב שנדקר בבוסטון: "מדובר בפיגוע טרור"
הרב נוגינסקי מטפל לאחר הדקירה צילום: באדיבות המצלם

שליח חב"ד שנדקר שמונה פעמים מחוץ לבית ספר יהודי בבוסטון ביום חמישי האחרון אמר כי מדובר ב"נס". הוא שרד את התקיפה שהתרחשה לאור יום.

הרב שלמה נוגינסקי אמר לערוץ i24News: "אני רוצה לומר תודה לקל, קרה לי נס גדול". לדבריו, "הוא הצליח לדקור אותי שמונה פעמים בזרוע ובגפיים שלי, אבל זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע. אני מרגיש יחסית נהדר ואני מודה לאלוקים על הנס".

הרב נוגינסקי אמר כי החשוד, חאלד עוואד, בן 24, ניגש אליו עם אקדח בדרישה לפתוח את מכוניתו. הוא חשב כי מדובר בשוד והציע לו את מפתחות הרכב.

"כשהמחבל ניגש אלי הוא איים עלי באקדח וביקש שאפתח את המכונית", שחזר הרב נוגינסקי. "חשבתי שאולי זה שוד. אבל אז הצעתי לו את המפתחות לרכב שלי. הצעתי לו אותם פעם או פעמיים ואמרתי לו שייקח את המפתחות". הרב נוגינסקי אמר כי עוואד הורה לו להיכנס למכונית, ובאותה נקודה הוא חשב שהוא פשוט נחטף, והבין ש"מדובר בפיגוע טרור".

"ברחתי מבית הספר בו היו הרבה ילדים", המשיך. לדבריו, המרדף נמשך כחמש-שבע דקות לפני שנדקר בפארק סמוך. "זה נס מהלך ששאני מדבר אליך עכשיו", אמר הרב למראיין. לדבריו הוא והתוקף נאבקו ליד המכונית עד שהרב הצליח לברוח לאחר שנדקר כאמור 8 פעמים בזרועו.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חאלד עוואד, מצרי בן 24, דקר את הרב שלמה נוגינסקי שמונה פעמים ברחוב, מחוץ לבית הספר של חב"ד בברייטון, בוסטון, בסביבות השעה 13:00 ביום חמישי האחרון.

מאז התברר כי למרות שעוואד נכנס לארצות הברית באופן חוקי באמצעות אשרת סטודנט, הוא איבד את מעמדו החוקי כבר ב-14 במאי, כך גילו סוכני אכיפת המכס, הדוקר עצור במשטרת בוסטון, והוא יועבר למעצר על ידי הסוכנות של משטרת הגבולות לאחר סיום ההליכים הפליליים לגבי הדקירה.

בוסטון פיגוע דקירה הרב שלמה נוגינסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד